網頁

2013年10月17日 星期四

孩兒五個月大

一直都很想影那種只穿一條尿片,露肉肉的相。而今天天氣開始轉涼,再拖就要下年先有得影。於是的起心肝氹掂瞕暲比我影左幾張。

















7 則留言:

  1. 話咁快就5個月,暲暲大個咗好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 好快就好似妹豬咁大了!我追睇妹豬blog, 就係為左預知下一期有咩進展

      刪除
  2. 好得喎, 絶對有專業水準
    你呢個idea 唔錯, 等我都幫蛇仔明影吓肉照先

    回覆刪除
  3. 克白果張好有形。等我又影張先

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都認為黑白效果可營造特別感覺,可惜老公唔鍾意。多謝你,得你識欣賞

      刪除
  4. D相OK喎﹗
    我都好鐘意剝衫影相㗎,貪佢好肉地夠得意,又可以慳返唔使諗造型

    回覆刪除