網頁

2013年10月31日 星期四

Hello 十一月

十一月終於有大假。大假的定義係起碼放十日,我由11號放到26號,老公都係咁上下。心情應該好似放緊產徦咁,無憂無慮,可以全天候廿四小時陪住個仔。


因為瞕瞕而家仲細,所以我同老公唔打算丟低佢自己去旅行。目前我地plan左既節目有:去香港,去迪士尼,返鄉下探親,大賽車,美食節,去飲,去生日會等等。其實都夠啦。。。係咪?


這個月瞕瞕半歲了,正在發展緊社交情感,開始有少少懂事,覺得佢愈來愈好玩。



15 則留言:

  1. 好羨慕呀, 我都plan 緊11月放幾日假, 留喺屋企湊仔

    回覆刪除
  2. 呢張相飛起好精靈呀, 11月好多活動喎, 一定好高興~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢成日都飛起架,好似食左電池咁!

      刪除
  3. 水晶梨成日都好似瞕瞕咁飛起架, 婆婆話佢扮元寶!

    回覆刪除
  4. 好羨慕呀~我已經好耐無放過大假 T.T

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解呀?你做FTM?如果係咪仲好。。。恨都恨唔到。我認真架,如果公司可以比我生完停薪留職一下就好嘞。

      刪除
  5. 我知點解你睇唔倒喇, 係咪要用EMAIL ADD左先得架? 淨係加入朋友圈唔得?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其他人呢?其他人入到你blogger嗎?
      我估應該是權限開放的問題。。。至這一刻,還未搞掂

      刪除
    2. 你唔介意的話俾個email (要gmail喎)我吖, 咁就一定得

      刪除
    3. added la, please check your email

      刪除
  6. 你個大假好長呀,羨慕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一個陪仔仔的大假,要好好plan下先:P

      刪除
  7. 好豐富嘅節目呀!
    咁快就半歲啦,依個時候真係幾好玩,又未識周圍擒望少陣都唔得XD

    回覆刪除