網頁

2012年11月5日 星期一

12w1d:一個令人驚喜的小生命

剛剛在掃描室還很平靜地聽醫生講解,但一踏出醫院門口就覺眼濕濕了。


如果不是親眼看見,都很難相信未被發現的肚子,竟孕育著一個已成形的小生命。


我被安排當天下午2:30在山頂產科第一個照b超,接診我的正是傳說中最好人的王強醫生。


我到達的時候是2:00,保安讓我在樓下大堂等到夠鐘先上去。於是我便在大堂小賣部點了一份馬介休球,久違了的葡國小食味道,以前在這裡實習時經常會光顧,差不多十年前的事了,價錢居然沒有加價,賣東西的嬸嬸依舊沒有換人,我在最近的一張黑色沙發上坐下來,身邊有幾個土生醫生快速地用葡語交談,飲他們愛喝的Espresso(超濃咖啡),香味撲鼻。。。我很享受這種氣氛。





踏正2:30,我準時回到二樓報到,由於醫生要處理一個較緊急的case,所以我等到3:00才被召見。


醫生和姑娘將一切準備就緒,一開啟儀器屏幕,我馬上看見一個側卧著的白影,是一個極其標準的度頸皮姿勢。當醫生想量度頸皮厚度時,一通電話打進來,而就在他離開的這半分鐘內,將超聲波探頭重新壓到我肚皮上時,他奇怪地說:"嗯,跑到哪裡去了?"原來,bb個姿勢已經變成左右翻轉了呢,但仍是一個漂亮的度頸皮姿勢,所以一度就度到。頸皮厚度為1.1mm,鼻骨可見0.7mm,醫生話鼻仔好尖,呢一點非常似我。


醫生話根據目前的生長狀況,bb的週數應是13w2d大小,比實際大左一週,我感到頗為意外,因為我都唔算食好多野,好在佢自己有努力成長。原來預產期有兩種計算方法:一是由最後月經日開始算起,二是由b超見到既數據去計,而家bb大左,所以我的預產期亦由5月18日改為5月12日。唔知bb鍾意揀邊日出世呢?有時我都會幻想下生產戈日既情境係點?見紅先,穿水先,陣痛先,定最後要催生呢?


可能之前跟bb溝通過,佢真係一黎到就乖乖被我們度頸皮。在接下來的b超過程中,我看到bb在狹窄的胎囊中是如何轉身的,佢首先係弓起身子,然後360度地翻個筋斗游到另一邊(就好似睇奧運見到游水運動員,游到泳池邊的那種轉身),佢舉起了一起手在耳仔旁,另一隻手放在嘴巴裡,津津有味的吮著,這個模樣真是太可愛了,十隻手指仔的數目都數得很清楚,有時佢又會伸展細細長長的雙腿踢我,不過佢頭臀只有6.52cm,力量太細了,起碼要在一個多月後才會感受到這種胎動。


今次的產檢十分順利,醫生不斷話bb好靚,好活潑,發育得好好,得到的都是正面評價,為人母既自然開心。


And there is one more thing:


跟家人,同事講起這段經歷,我問如果醫生無主動話係仔,係咪即係係女?咁我係咪可以買定花裙仔?


點知,佢地都話我做咩唔問呀,唔問醫生就唔會講嘞。。。ehm,實情係我戈一刻只係想見到bb有無長大,關心佢有無活動,頸皮正唔正常,鼻骨是否可見!生bb同陀bb都好辛苦,有好多關要過,20週時還要通過照結構測試,睇下有無兔唇,心臟有無穿隆。。。這份無形的壓力係完全落在母親身上的。



即使下次有機會揭盅,無論結果是小褲褲還是小裙裙,都不會改變我對你的愛,只會影響我置購嬰兒物品的種類。


攝於12w0d





  • 留言者: 小妹
  • Email: heidimo603@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2012-11-08 13:51:43
嘩~~弓喜你呀, 小bb好健康呀~~
12w個肚好大哦~
[版主回覆11/08/2012 14:02:48]多謝你呀, 因為除左6w見過一次bb心跳後, 就一直要等到12wk先再產檢照b超, 期間上網睇過太多bb沒有原因胎停的新聞, 都有d擔心... 但好快又feel到個肚一日一日慢慢咁變大, 便放低了這些疑慮了.
而家我腰圍約28.5吋, 所以都未算係太睇得出來, 除非著d好緊身(為左影相)的衫啦, haha. 我都祝你bb健健康康, 快高長大~~

沒有留言:

張貼留言