網頁

2013年3月3日 星期日

29w0d:我的走佬袋

繼28週照左4d後,老公問我仲有咩要做,我就話下一個星期日等佢放假時,一齊去買走佬袋d野。


好同事借左兩張bb用品店既VIP卡給我,分別係Mama Care同BB屋,都有九折,而且0係屋企附近,超方便。


我自行參考左孕婦手冊既指引,同埋得到其他媽媽既提示,而家走佬袋裝置如下:


自己用的:1. 產婦M巾黏貼型x2包 (唔知點解而家無綁帶式戈隻了)
2. 產褥墊x1包
3. 網褲x1包
4. 紙底褲M碼x1包,L碼x1包
5. 生理沖洗瓶x1個
6. 乳墊x10對
7. 哺乳brax3個
8. 束腹帶x1條
9. 廚房紙x1卷
10. 旅行裝沐浴露洗頭水,牙膏牙刷x1 set
11. 有坑紋防滑拖鞋x1對


bb用的:1. 棉花球x1包
2. 棉花片x1包
3. 紗巾x10條
4. bb濕紙巾x3小包


我將所有東西塞左落個旅行袋度,初時以為好大怕唔怕誇張,但原來咁容易就爆滿左。


其實尚欠院方要求的一包NB尿片,不過藥房就在屋企樓下,可以隨時買。


另外還有一個叫做"出院袋"的東東,要準備媽媽同bb出院的衣服鞋襪,又係遲少少先搞,4月呱我估。


p.s. 放在99房間




  • 留言者: Herman
  • Email: hermantkh@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-03-15 11:43:32
哈,走佬袋,呢個名好搞笑!
[版主回覆03/15/2013 12:21:47]其實正式既名叫做"待產包"呀 :P





  • 留言者: BY
  • Email: ricky3846@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-03-14 02:01:55
建議BB濕紙巾可以帶多d,因為bb剛出世要用好多架!
[版主回覆03/24/2013 11:47:36]我都好疑惑,所以我自己執左3包bb專用濕紙巾落袋!
[小小媽媽回覆03/23/2013 13:16:13]厠紙濕水... 感覺有 d 危....
[版主回覆03/14/2013 16:54:30]有d人竟然話一包都唔駛帶,話用醫院的廁紙濕水就得,我唔知係咪真。





  • 留言者: 小魔怪媽媽-YEN
  • Email: yenman_love28@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-03-12 22:22:05
我都未~





  • 留言者: 大小姐
  • Email: wing_smallsammi@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-03-12 13:22:20
我都仲未執呀

沒有留言:

張貼留言