網頁

2015年10月23日 星期五

99搬走了

99真的搬走了,我有點兒不敢相信。


結婚前已經跟99同住,她是非常親密的家人。然後就是懷孕、生子,她幫我一齊照顧瞕瞕長大。


瞕瞕的成長需要空間,而她也喜歡獨處空間。所以一等到租約期滿,她就將租出去戈間屋收返,自己搬入去住。


其實我到而家仲未習慣屋企少左個人。


當然,生活作息也因此有變化,同一屋簷下再沒有老人家幫我地湊仔,完全是我同老公的責任。(這也直接影響到我出blog的速度)


我仍然在接受和消化緊這件事。


我會掛住99的,我有少少傷感。我也會想到,將來瞕瞕出外讀書,或者組織家庭後,是否我也會有一種空巢的感覺?


不過我會調整情緒,努力地想同一件事情的積極面:


1) 幸好99的家較近,可以繼續互相照應。


2) 沒有人會再跟我發生教養衝突。我要怎樣教,老公是沒有意見的,他9成9都會配合。


空間是多了出來,我在打造瞕瞕的起居環境,我地會行蒙特梭利路線。



10 則留言:

  1. 瞕瞕有自己小天地, 好羨慕呀~
    hehe.....老實講, 唔洗同99住, 我會好開心架, 你做乜咁愁喎

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 其實真係幾好ga, 唔同99住,但佢仍然幫我地湊,又唔駛請工人,屋企很清靜和自由,是我理想中的生活

      刪除
  3. 唔緊要啦,住得近又可以成日見,其實仲好 ^^
    不過你 99 呢個決定都好重大啊,畢竟一齊住開嘛~~
    瞕瞕間房好好啊,好大,小朋友有自己天地真係SO GOOD ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. Time can heal everything, 辛苦左頭戈頭日子(因為無人幫我湊),但而家安頓落黎,我又開始習慣啦,仲好享受添~瞕瞕而家係會掛住嫲嫲的

      刪除
  4. 欣賞你99夠開通喎,通常會係老人家唔捨得搬走,咁宜家瞕瞕邊個湊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家盡量同老公㚒時間,自己湊返啦。但如果兩個都要值夜,就要拜託99睇住一陣先。最遲我地也不遲過11pm回來

      刪除