網頁

2012年8月10日 星期五

尚未開課既第二個日文課程

話說之前在旅遊學院報左一個日文初階課程,但距離開課還有兩個多月,在等待的時間中,我自己已經背熟左五十音(平假名)啦。


因為我本身完全沒有日文基礎,我希望在起跑線上會順利d,有個底可以加強一點點鬥志。


而同事見我咁有心讀,咁0岩見到澳門大學又開日文初班,建議我報埋。我考慮過同時上兩個課程既可能性,應該是沒有問題的,於是得知這個消息翌日便去左報名。


雖然澳大我唔熟路,但裡面d人都好nice,好熱情咁幫我搵到王寬誠樓個"持續進修中心"位置。而負責報名既職員話,佢地今期請左日籍老師,只能以少量英語輔課,所以未知是否夠人數開得成班。


好了,我要繼續努力自學埋d片假名先,基本功真的好重要。

沒有留言:

張貼留言