網頁

2013年2月24日 星期日

27w6d:窺見你的模樣

初初無諗住照4d,不過而家想睇下bb個樣,於是在討論區搜尋資料,諗住搵個好的婦產科醫生。


有d太貴要1200蚊,有d係診所有部靚機但無專科醫生,有d係有個幾好醫生但診所無機,有d太遠要去氹仔。。。最後我揀左離家十分鐘路程的劉雁華,她是山頂醫院前婦產科主任,也順便幫bb做個較詳細的檢查吧。



 



雖然早已預約了11:15am,但都等到12:10pm。期間老公在診所翻閱d孕育書刊,以打發時間。





醫生一見到我,就話:哇,你個肚好大喇喎,仲做4d?我同老公面面相覷,答:28週而已。


跟住佢打開我本產檢手冊,問我:醫院亦一直有話你bb偏大小小(一週),乜你唔知咩?


唔係唔知,而係唔信。。。因為我真係日日比人話肚細,繼而再安慰我:都好既你唔怕有咁重負擔,到時又易生d。


咁,又或者醫生睇肚既方式同其他人唔同呢。


對照住本產檢手冊,醫生仲有教我數胎動,預防早產等等,感覺佢的確係一個好細心既醫生。


可惜b超探頭一放在我肚皮上,只見bb面朝下ORZ咁趴左0係度,我心裡暗嘆了一聲,就連醫生都話姿勢唔係太好。一定係頭先等得太耐,等到bb都訓著左啦。


但見醫生依然好專心地幫bb照結構,逐節逐節地觀察bb脊柱既成長,同時用最簡單的語言解釋比我地知,包括有腹腔裡面的雙腎,胸腔裡面的心贜,係咁問我地睇唔睇到,好似仲興奮過我地。。。當照到屁股位置時,醫生話係個男仔喎,山頂有無講你地知?我話有呀,只係唔識點睇。醫生笑了笑:其實我地都係用經驗,偷雞睇架咋。我明佢既意思係取巧地看,畢竟一個bb在肚子裡的角度,總不像是一個小孩子脫光了褲子站在你面前那樣。


後來老公在整個過程中,最有印象的,就是醫生指明給他看性器官的畫面。因為心肝皮肺腎那些,對於他來說可能複雜了些。他說他也有不懂的地方,但最緊要聽到醫生說一切正常,便放心了。


為左睇到bb的五官,我在診床上轉了個身,醫生也人為地督醒左bb,幸好bb即使老大不願意動,始終還是翻轉了過來,變成面朝上躺著,算你合作啦~


原來醫生都同我一樣,特別關心bb嘴唇的線條,所以當bb一挪開遮著臉兒的小手那刻,醫生便馬上影左張相,並告知沒有兔唇問題,我的無厘頭壓力也再一次放低左。。。


當鏡頭轉做4d那一刻,bb的模樣清晰可見。我的心情很激動,很想撫摸你的臉兒,很想牽著你的小手去街街啊~





回家後給bb的嫲嫲睇左張靚相,問佢似邊個,佢好似諗都唔諗就話似我。哈哈,我都覺,特別係似我好細個戈時。





PS. 差點忘了說,是次收費750蚊,合理。












  • 留言者: kiki
  • Email: kikit330@ymail.com
  • 網址:
  • 日期: 2013-03-17 17:53:51
haha...4D係好真架個樣, 我初時都覺得BB實會變樣LA..
但點知little k出世後個樣真係好似架.........ha~





  • 留言者: 大小姐
  • Email: wing_smallsammi@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-02-25 09:59:39
我每月私家產檢都有4d照呀...所以真係慳返好多
[版主回覆02/26/2013 17:19:22]係lu.. 因為我每個月都係跟開衛生局的檢查,今次係自己出出面驗,所以要另外比錢呀~

沒有留言:

張貼留言