網頁

2013年8月31日 星期六

返工變窮媽了

朝早起身準備落床換衫的時候,覺得好似被d野click住click住咁,低頭一看原來瞕瞕扯實我件衫呀!佢既眼神好唔捨得,好唔想我離開佢身邊。老公在一旁見狀便馬上拿起手機影低佢。





每當在公司單思病發作(或者雙思病?),拿手機出黎睇返張相,都會眼濕濕,我估有分離焦慮症戈個係我。


現在才知道在職媽媽要餵人奶很不容易,要有多方面的配合才成事。復工兩個星期以來,看著泵奶的量由6安變4安再變2安,最低紀錄得返1安半,甚是憂心。


開頭仲以為自己食錯d收奶既野,但經過調整飲食後,每次依然泵得3安左右,便知道奶量真的下跌,不勝以前了。


雖說瞕瞕在奶嘴與奶粉之間的過渡十分順利,可以轉做全奶粉b, 而且99同老公成日都叫我唔好咁辛苦,但這只是當我一旦斷糧的折衷做法而已。我的目標是餵夠6個月,現時瞕瞕已3個半月,我想做甚麼事都有始有終,不輕言放棄。


參考過很多相關資料,始發覺返工後奶量跌離不開這幾個原因:埋身餵少左、泵奶時間拖長左、壓力。咁事實的確唔容許我3個鐘就走去泵一次,通常都5個鐘左右。這真是致命傷,因為乳房內儲的奶愈多,抑制造奶的因子便愈多,久而久之奶量就愈來愈少。


這個問題是很難解決的,我唯有在放工同放假博命埋身餵,唔知補唔補得返呢?我決定理身埋身再埋身餵餵餵餵餵直至再頂唔順為止。


PS. 展示一下我在淘寶買的儲奶裝備,保溫袋+雪種+2個冰包連運費才38蚊人仔,超讃!個袋小巧精緻,外形也討好,能放得下1個大奶樽,1個細奶樽,雪種,Medela電動迷你單泵,全部野一袋過,超方便。










  • 留言者: Emily
  • Email: peonymemi@yahoo.com
  • 網址:
  • 日期: 2013-09-04 11:03:46
C琪!!! 我 BB 昨六個月, 而同一日 m 到...

我見您用 medela mini electric...

我都試過奶量 pump 出來超少,0.5 oz 都試過 T_T ~ 不過上個月我的起心肝決定努力下去,我改用 medela swing maxi,係好貴,不過超快加有兩段吸啜 mode.

平時用 mini electric 15 minutes,swing maxi 7 minutes 已完成!吸啜 mode 1 可以更加 stimulate 您的奶量.

我想餵到 12 M,所以投資一部.
[版主回覆09/04/2013 15:40:53]thanks for your suggestion! 其實我曾經諗過係泵的問題, 明明谷但泵得好少? 而我目標是餵到6個月, 到時我自己要睇醫生兼做treatment (為左生b停斷了兩年), 瞕瞕都3個半月了, 所以不打算再投資多個泵lu... 你想餵到1歲, 好叻, 因為我深知做背奶族的艱辛, 我無限量精神上支持你, 加油加油!





  • 留言者: Mrs. Chu
  • Email: andy.cathy@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-09-03 08:56:20
好多人都話:病 / 返工 / M到都會少奶,可能因為壓力大左啦,我個朋友都係埋身媽,返工泵2次雖然泵都慢慢少,但佢都仲餵緊阿囝食人奶(19M啦),夠一餐就第二日茶餐,唔夠就畀餐奶粉,最緊要唔好畀太大壓力自己
[版主回覆09/04/2013 15:46:57]good, 瞕瞕一日補1-2次奶粉左右, 其他時間都係埋身餵, 其實我已好滿足架嘞... 由最初唔知自己有無奶, 到滿月, 到產假結束, 到返工仲餵緊... 再餵多3個月我自己要睇醫生做treatment, 己經夠半年, 都算榮休了.





  • 留言者: 黎生黎太
  • Email: py_chung1030@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-09-02 12:12:46
在職媽餵人奶真不易, 好幸運我依家都可以在公司泵3次, 緊緊夠阿囡日頭食, 未洗食奶粉住.

係呀, 泵到幾多咪比璋璋食幾多,唔好比咁大壓力自己. 唔好放棄呀, 收左奶就冇得返轉頭,過多幾個月食固體就會唔咁辛苦, 始終埋身餵對BB同媽咪來講都係無野可以取代! 加油!
[版主回覆09/04/2013 15:44:10]係瞕瞕呀! not璋璋. 近來實在有太多事做, 公私兩忙, 加上我本來目標都只是餵到6個月, 而家瞕瞕已3個半月, 離終點愈來愈近, 所以我應該無乜壓力. 但我真係會好懷念這段埋身餵的日子, 那種感覺無野可以取替到.

沒有留言:

張貼留言