網頁

2013年8月29日 星期四

生粒粒


在分娩後住院的三天,我從醫院canteen播放的教育片中,得知有一樣叫做 "新生兒痤瘡" 既野。


所以及後在瞕瞕出世的十幾日,小臉上始現這種東東的時候,我也並沒有感到很驚慌,還安慰99說這不過是一種很平常的新生兒皮膚問題罷了,不用任何治療和處理,會自然好的。





可是隨著這些粒粒愈來愈嚴重,在接近滿月幾乎到了不可收拾的時候,我不得不擔心起來了。首先是紅腫,然後是白色像米般的硬粒(像酒米),還會自己流出一些黃色粘稠的膿液,情況非常恐怖。





就連保健的兒科醫生也說,這個case是他接手過最嚴重的了,不過也實在無藥可解,成因是bb體內存留的雌激素太高,而初生bb毛孔又細,未能及時排出油脂,造成堵塞所致,一般在兩,三個月後,bb毛孔疏通了,就自然會好返晒。


醫生還搞笑地說,瞕瞕的身體發育一切都很好,小腦袋也很靈光,就係 "靚仔" 左 "少少"。哈,中國人就是這樣,明明一個生得靚既bb,驚佢小器,點都要話佢醜樣,但一個咁鬼醜樣的bb,又要取笑他 "靚仔"。


畢竟我沒有這方面的經驗,更何況有經驗的媽媽又不一定遇過我這樣的經歷,只是眼見小bb的情況一日嚴重過一日,成塊臉仔又紅又腫,d粒粒在頭皮生到密密麻麻,變左菠蘿包。我覺得很不開心。。。本身諗住幫bb影好多相留念,但搞成咁做乜都無心機,連街都唔敢帶佢去,因為驚比人指指點點,便成日屈住0係屋企,最後加埋其他野,導致產後情緒大爆發,崩潰了,眼淚像缺堤的河。。。我唔明點解會有雌激素,我完全無食過燕窩之類的東西,唔知係咪食左雞翼就會咁,但原來食雞翼都係錯,嗚嗚嗚。。。愈想愈往牛角尖裡鑽。




 


反而老公就好睇得開,佢安慰返我,叫我唔好再喊嘞,生粒粒之嘛,會好返架嘛,但我仍然很自責。因為我唔知幾時先會好返,好驚好唔返會毁容。


我試過上網求救同埋請教過同事,佢地教我到中藥材舖買金銀花煲水,幫bb敷臉。有d甚至教我用人奶洗臉,當時我的奶量已進入穩定期,有能力做到。我都同意不能再坐以待斃,於是便一一照做。


可能一來d偏方真的生效,二來bb亦逐漸大個,承如醫生所說皮膚的免疫功能好左,情況慢慢好轉,最終在百日宴那天,可以見得下人。雖然有時塊臉仔仲會突然出一,兩粒,但都在控制範圍內,無咁困擾了。


 

PS. 然而就是到了現在,我仍不敢怠慢幫瞕瞕做皮膚護理和清潔,多謝blog友介紹我用法國貝兒bb水,對紅印敏感戈d好work ga。僅在這裡分享一下我的經驗,如果bb生左呢種粒粒,切記不要將它當做酒米去擠,否則會留疤的,還有千萬不要自行塗抹任何藥膏,或者比bb飲任何涼茶,反正這個問題遲早都會好,反之用藥不當造成其他問題就唔好啦。








  • 留言者: 黎生黎太
  • Email: py_chung1030@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-08-30 18:31:39
我都好明白,我大仔果時都生得好勁,三個月後變左生濕疹,真係好辛苦又痕,心痛到我, 人地DBB白白滑滑,自已個就一達達紅,揸咩都冇用,只可等佢大個D好D……好彩阿囡暫時皮膚都ok,希望keep位啦!





  • 留言者: 大小姐
  • Email: wing_smallsammi@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-08-30 11:28:42
而家好返晒實在太好喇..我絕對明白你當時既感受
[版主回覆08/30/2013 12:48:15]係lu.. 同病相憐, 幸好已成過去

沒有留言:

張貼留言