網頁

2016年1月2日 星期六

好想時間即刻去到2016年9月

甫踏入2016年第一日,教青局已率先公佈各間幼稚園K1面試時間,由二月尾橫跨至整個三月。而我亦早有準備,攞定假陪考。


面試既時段係冇得揀的,教青局提供的時段,原意係俾你在報名時自行錯開d日子。但我又覺得唔係重點,因為心目中既定要報邊幾間,就無論佢喺邊日考,照報可也;並唔會為左唔撞日期,而去報一d根本唔諗住讀的學校。


澳門政府推出的中央報名新策略,係第一年試行。上網報名就得,最多報六間,唔駛好似往年咁,排幾日幾夜,餐風宿露只為了一張報名表,間間咁排法仲得了?可以話,我同瞕瞕係新政策的第一批受惠者。


選校方面,當然是近家的。一線,二線,三線學校我都有報。花落誰家我倒不是十分在意,畢竟戈六間都係出於初衷選擇。


緊接著的日子應該會很忙。其一要請工人姐姐,事關瞕瞕正式上學後,情況會比目前複雜,99不再方便接送,加上99日漸年老,總不可能一直幫忙到瞕瞕能夠獨立上學,長遠而言我地仍然需要工人。


我地商量過,待瞕瞕考完入學試,我地才會申請批文,搵工人試工,原因係唔想呢一刻轉換新的照顧者,令瞕瞕情緒唔穩定,而影響到佢的考試表現。幸好99會繼續幫我地湊住瞕瞕先,俾充足時間我地試工人,搵到好為止。


之前有在「每月發展」的blog文中,提過瞕瞕前囟門仲未閉合的問題,由於這case萬中無一,經專科評估後,下個月要作進一步檢查,包括驗血和住院。相比起考學校、讀邊間,呢件事我會更上心。


這種心情我相信你地都會明白的,所以我真係好想時間一下子去到今年9月,過左醫院戈關,請到好工人,瞕瞕安坐在K1課室裡。。。所有事情settle down。


PS 2015年12月31日 count down 











8 則留言:

  1. Happy New Year! 祝心想事成!一切順利!身體健康!

    回覆刪除
  2. 希望到時一切順利啦,時間真係會過得好快,好快會到9月的=)

    回覆刪除
  3. “腦囟未生埋”不算是萬中無一吧!
    99說以前鄉下的孩子兩三歲經常是這樣。不過現代人營養好所以比較少出現而已。
    不必太擔憂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我地已用超過一年的時間去排除漿漿營養不良的可能性,所以總有少少擔心,不過佢的閉合情況是一直有進展的,只是十分慢而已,我都很感謝你的安慰啊

      刪除