網頁

2016年5月5日 星期四

面試之三 Chan Sui Ki Perpetual Help College

學校特色


澳門蛇b出生率係6000幾,但聞說報考這間的便有3000人,是本澳競爭最大的學校。


為什麼它會得到眾多家長的青睞呢?因為高端教學質量,因為濃厚學習風氣,這些都不用多作解釋了。


它幼稚園行活動教學,小學行中文教學,中學行英文教學,而且是男女合校,讀得上的話,學生在學術方面會得到很好的發展。澳門沒幾間學校可以考到HKU,它是數一數二的。


最重要的是,它是入網學校,即是學費全免。


面試過程


跟面試之二的Hou Kong Middle School在同一日考試,而這間被安排在4:00pm。所以考完Hou Kong之後,即刻帶暲瞕返屋企食飯,要佢訓晏覺。


間學校離我地屋企好近,所以我地並没有早很多出發,但去到都要等左一段唔算短既時間。


等候區設置在禮堂,由整整齊齊的兩排座椅貫穿整個空間,看到這個格局,我第一眼感覺就是:紀律好嚴!


真的很擔心瞕瞕能不能規矩地坐著等,但佢又唔怕,pat pat無離座。


一組是十個小朋友,由家長牽著小朋友的手,行三層樓梯,進入課室考試。家長討論群組話,這三層樓梯也是考試要點,如有扭抱、亂跑、爭先恐後等行為,即failed。預先知道這些,都有一點壓力。


行完三層樓梯,家長便停靠在走廊盡頭,小朋友則由老師逐個領進去面試。瞕暲被叫到名字後,頭也不回地跟老師走進課屋去了。


至於課室裡面發生甚麼事,考甚麼,我是完全不知情的。同組家長中,我偶遇中學同學,閒談之間,便見到瞕瞕蹦蹦跳跳地返出來了,過程好似得幾分鐘咁短。不過見瞕瞕臉上盡是天真燦爛的笑容,我覺得無乜問題呱,起碼無喊無驚無鬧情緒先,我已感覺安慰。


回家路上我同瞕瞕講起考試內容,佢話老師問佢幾歲,佢答四歲。明明佢三歲都未夠,做乜答人四歲呢?佢話因為覺得四歲叻過三歲,係大個仔。佢仲話俾我聽,老師話佢唔乖。


我心一沈,其實未等到放榜已知結果不妙。


考試結果


Rejected,  no waiting list


就算瞕瞕表現正常,都未必收佢,更何況佢咁曳呢??錄取名額又得戈百幾個,根本無乜可能,所以我都無乜感覺了。



5 則留言:

  1. 考學校真係好講緣份,可能瞕瞕唔夠鍾意呢間學校,所以至會亂答:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜佢好鍾意既學校又無收佢呢,真係你揀人,人揀你。。。

      刪除
  2. 瞕瞕個答案好天真,係我係老師一定追問,然後佢答:「因為4歲叻過3歲!」我會覺得佢好有趣!

    其實面試得果几歲的人仔,然後當見工咁有標準答案,真係好Q無聊!哈哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 你覺得佢有趣,咁你收唔收佢先?哈哈
      如果你收得佢,你唔驚對其他答到標準答案既小朋友好唔公平咩?
      Life is unfair. Unfair to you, to me, to other peoper. Therefore life is fare.

      刪除
    2. 睇下間學校的目的啦~
      如果想舒舒服服,收D標準答案的是最好的。如果想生氣勃勃,收D有進一層想法的。同有想法的小朋友談話是樂趣!
      幼稚園應該是有樂趣的地方。

      刪除