網頁

2016年4月25日 星期一

面試之二 Hou Kong Middle School

學校特色


由於我同老公都要返工,所以在報考學校時,會率先考慮到該校是否有相應配套設施,如午膳,午睡,督課,托管等。(唔好以為係理所當然,實情係過半數學校都無,令家長也相當苦惱)。我地儘可能都唔想幫襯校外的私人補習中心,雖然佢地都有供應上述服務,但質量是沒有保證的,聽人講好多時都係腸仔魚蛋,甚至鼓油撈飯,有選擇既話都唔捨得俾自己個仔咁樣。還有地區性問題,儘可能都唔想搭校車,並非出於過份保護,而係實在太多負面新聞,有小朋友落車時校車未停定,導致撞花塊臉,留下永久傷㾗;又試過有小朋友被遺留車內,6小時後才在停車場被路人甲發現,非常驚險。總之就是一千萬個不放心。


這是澳門規模最大的學校,澳門第一面五星紅旗也在此升起。有別於西式天主教學校,它是親中學校,跟祖國關係密切,即俗稱的「紅底學校」。校方體恤勞動階層父母,校內有完善配套服務,費用廉宜,完全唔駛煩。


面試過程


面試時間好靚係10:30am。我地在校門外等左一陣,進內又再等多一陣,準時先上樓入課室考試。


課室裡有六張枱,我同瞕瞕隨機坐在第三張,但就只有兩位老師,亦即係話,我地將會係第三組被in的。


每張枱的玩具都不同,邊玩邊等。我地戈張係煮飯仔,瞕瞕都ok有興趣,我地玩呀玩玩左好耐。我覺得時間過得很慢,第一,二張枱in左十幾分鐘都未完。其他枱的小朋友嚷著要離開,我都驚瞕瞕係咁,但好在佢又唔怕。


終於等到我地。老師同我核對準考編號,瞕瞕身上也有一個相同的編號貼紙,佢醒目地告訴老師,佢都係呢個編號的,哈哈。


老師循例問瞕瞕叫咩名,男仔定女仔,瞕瞕都有正常地回答佢。老師又從袋子中拿出三張圖卡,問佢是甚麼。都很容易,分別是雨傘,貓和橙。然後老師就問「媽咪個鼻喺邊,你個嘴喺邊」,瞕瞕指俾佢睇。老師又問「咁個頭喺邊呀」,瞕瞕大概是聽錯了「膊頭喺邊」,於是指住自己的膊頭。老師反問「係咩,乜膊頭喺呢度架咩?」


可能瞕瞕以為老師窒佢,開始扁嘴,擰轉面。老師𨍭問題,叫瞕瞕「拍手掌」。瞕瞕死都唔肯。


我心想:這下完了。


氣氛有點尷尬。老師打圓場,隨手在枱上抽出一本書,說「媽咪講故事吧」。個故事係說一隻驢子,每日都會煮一鍋美味的粥。小狗吃了高興得汪汪叫,小貓吃了高興得咪咪叫,小老鼠吃了高興得吱吱叫。。。可能情節太簡單,瞕瞕好似唔係幾想聽咁。我即刻執生,叫瞕瞕留意小豬的腳「咦?點解佢無腳趾既??(因為是豬蹄)」瞕瞕果真仔細看去了,我總算順利地講完個故事。


老師等我地講完故事,便叫瞕瞕行出來,走去課室另一邊,跟住地下的曲線貼紙,像九曲橋軌跡那樣行。瞕瞕聞言便飛快地行了一遍。老師又叫佢雙腳跳進地下一個圓圈圖案內,佢都爽快地做了。


然後我地in完了,但仍要等埋第五,六張枱的in完才可以一起離開。哇,又要等?我又繼續擔心了,難道是考驗小朋友的耐性嗎?我同瞕瞕睇枱面上的其他書打發時間,幸好佢由始至終都沒有不耐煩扭計要離開。


最後老師要小朋友一起在門口排隊,每個人派一粒棉花糖,我估係考佢地的紀律和禮貌,瞕瞕當然都有遵守秩序和說多謝,佢仲熱情地說「bye bye! 我地下次再見丫~」希望佢會為老師留下一個好印象呢。


考試結果


Accepted


好開心第二間學校就是正取。之前第一間failed左時老公已對個仔無晒信心,即使我同佢講呢間十拿九穩,佢都係半信半疑。起碼有一間肯定收,個心定晒。


報考人數900,名額150個,錄取率是6分之1。





8 則留言:

  1. 哇,瞕瞕真係好叻仔,考到唔駛煩啦,yeah:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,放榜日見到有一間正選,心都定晒

      刪除
  2. 有一間收個心真係會定好多,至少唔使煩無書讀搞到要求位先

    回覆刪除
  3. 入到心儀學校,個心真係定晒,瞕瞕叻仔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實一開頭都曾經諗過搵推薦人,但又想俾瞕瞕試下自己考。結果兜左一大個圈,最後結果是回到初衷,this is fate :)

      刪除