網頁

2016年4月23日 星期六

面試之一 Pui Ching Middle School

為了避嫌,全部學校皆以外文名字表示。



學校特色


澳門最有名望的學校,也是距離我家最近的學校。學校擁有一流的校園環境,教學設施與優良師資隊伍,還有延展課程包括校內午膳,午睡,督課,托管服務,即使學校放長假,都有人幫你「湊」。當然學費也貴,不過如果考到我都唔計較呢d了。我經常話,要俾最好既野瞕瞕。其實我最欣賞的是,佢名校得黎並唔谷,幼稚園三年和小學頭三年都以啟蒙為主,因為學校深信,當佢地的啟發教育一到位,到時自然讀到書,學到野。這跟我的理念是一致的。


面試過程


面試時間安排得好靚係11:30am。點名後,10個小朋友一組,由一位家長陪同,搭𨋢上樓。


𨋢入面有個小朋友,人仔細細卻很風趣。佢深呼吸了一口氣,說「定d黎,唔駛驚~」令人忍俊不禁。但係佢一講完就吐了一督口水落地,嚇得他媽媽花容失色,忙於善後。Oh no, 我都唔知點解會有d咁既行為。


一出𨋢就是一個playground,有不同設施供小朋友玩,但這些並不是warm up活動,而係計緊分。


瞕瞕一眼就睇中了playmat上的EVA積木,在我善意提醒下,佢都乖乖地除鞋上playmat玩。玩左5分鐘佢話唔玩,我叫佢自己著返對鞋再睇下有d咩玩。(聽人講,唔除鞋上playmat, 玩完又唔著返對鞋,或者要家長幫忙著,會扣好多分)


佢行左去間玩具屋度,見裡面有兩個小朋友玩緊,就禮貌地問佢地「可以可以一齊玩呀?」但當然無人理佢啦,這年紀的小朋友都是各玩各而已。間玩具屋其實係個廚房玩具,瞕瞕炒左粟米和橙俾我食,仲話好多煙呀,媽咪你唔好伸手埋黎小心熱親你之類。。。隔離有Miss觀察住我地的活動,mark緊分。現場每一個角落都有工作人員計緊分。


有個小朋友一直好扭計,哭得聲嘶力竭地在碌地沙,阿媽嘗試抱返起佢,但佢一巴巴地打阿媽。阿媽又喝返佢:「你打夠未呀?!」這樣的鬧劇只是少數,大部分小朋友都好乖好優秀的。


Playground 玩左十分鐘都唔夠,就叫我地入課室面試。瞕瞕一聽到叫佢,就即刻放低手中玩具,出奇地順從與配合。佢表現好好,在我心目中是100分。


在課室門口,有一位和藹可親的老師彎低身對瞕瞕說「小朋友早晨」,瞕瞕回應「老師你好」。然後老師就拖住瞕瞕的小手,帶佢去課室的一角進行單獨面試。而我則被指示去課室的另一邊進行家長面談。我個位置是完全看不到瞕瞕搞緊乜的。


我被問到三個問題:
1)點解想考我地間學校?
2)如果小朋友在外跟人發生爭執,你會點處理?
3)你係咪得一個獨生小朋友?平時邊個照顧佢,在家做d乜?放假又去邊度做d乜?


d問題我都有準備過既,事實上,我都係照真相作答。


至於瞕瞕則被考到穿珠仔,被問及珠仔的顏色,形狀和數量。被吩咐爬過一塊地墊,拿起地墊盡頭的一個蘋果交給媽媽。最後老師送左一個猴子手偶俾佢,我估係考佢識唔識講多謝。


瞕瞕話老師讚佢好叻,考小朋友的內容是瞕瞕事後告訴我的。


就這樣考完了,老公話佢在樓下等左成半個鐘。點解我都唔覺得有咁耐,好似夢境一場,好唔真實。


考試結果


Rejected, no waiting list


有少少失落,因為呢間係首選。但又未至於話好驚訝,難道你唔中六合彩會感到驚訝嗎?畢竟競爭者眾,聞說有成2000人報名,名額只有160個。取錄率係20分之1不到。考唔到都好正常姐。












14 則留言:

  1. 瞕瞕表現真係好好呀,不過學校太多選擇,所以都無辦法啦,或者有更好嘅喺後面呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 瞕瞕的表現確實比我想像中好,我地都盡左全力架喇,亦都享受這個過程,所以將這次經歷記錄下來

      刪除
  2. 瞕瞕已經好叻,重識得叫媽媽唔好緊張,抵讚

    回覆刪除
  3. 瞕瞕表現咁好都reject呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 瞕瞕表現係好,但其他小朋友同樣一d都唔差。
      講真d老師要in成2000個家長,問到家長平時在屋企同小朋友做甚麼,個個都話睇書,放假就去公園。。。其實呢d答案真係無亮點的,唔sharp,我亦俾唔到人地一種特別識教的感覺。我都明,但都係事實。

      刪除
  4. 章章表現真係好好..世界上(尤其澳門)是會有好多不可思議的事情發生.

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你都有google account架?好開心你入黎留言喎:D

      刪除
  5. 瞕瞕表現好好,不過我覺得有時名校收生準則好神奇的~
    「難道你唔中六合彩會感到驚訝嗎?」<---我比你呢句笑左呀 XDDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得係一個好好的比喻,準確地向別人解釋我的心情:失落但不驚訝

      刪除
  6. 瞕瞕表現好好呀,估唔到咁都被 rejected. 媽媽繼續努力!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔係估唔到既,有人考到,就有人考唔到,而且仲要係95%都考唔到,所以真係一d都唔出奇

      刪除
  7. 瞕瞕表現已經好好,雖然結果有啲失望,不過神校嘅揀人準則真係估佢唔到,最重要係知道瞕瞕做得到,響媽咪心目中已拎滿分!
    c琪同瞕瞕都要加油,再接再勵呀 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道~我地會一路努力的了。
      其實經歷過第一次面試,我對瞕瞕的表現和能力都心中有數,覺得佢會考好其他學校的。

      刪除