網頁

2013年1月22日 星期二

23w3d:如果是你,會選擇在哪一間醫院生產?

澳門只有兩間醫院可以生bb,所以都好容易揀,因為唔係呢間就係戈間。


而且佢地的作風都大有不同雖然我未有親身經驗,但我分別去過唔同的醫院探人,可以嘗試各方面比較一下。


收院
山頂的標準比較嚴,要開左一度以上,或者陣痛已達十分鐘一次,因此成日聽人講要來回幾趟先入得院;鏡湖見有少少作動,只係見紅都可能會收。


收費
正常情況下,順產後三日和開刀後五日,住院都是免費的兩間都係。不過在鏡湖即日生不岀 (例如00:00入院,但bb在00:01出世)要計錢,出院超過16:00亦要計錢,若然bb有需要留在兒科住院等問題,日日都要計錢;山頂真係唔駛帶銀包去生的。


產婦待遇
我諗呢個就係最大既差異,基本上所有孕婦都由這一個因素而決定邊間生的。山頂生完後要自己湊返,鏡湖有姑娘幫手湊。具體係咁樣的,山頂會仿效外國做法,bb甫出生便會放在媽媽心口上,比佢試下食幾啖人奶,強化一下初生兒的吸吮能力,我覺得好人性化;鏡湖就即刻抱走個b,餵奶,換片,沖涼都唔駛媽媽操勞,直至出院戈日比返個bb你。而山頂姑娘會有心機教你以上既野,等你返屋企戈日都識湊bb。想bb好,一出世就留在阿媽身邊,揀山頂啦,想媽咪好,一生完無咁辛苦,揀鏡湖囉。


探訪時間
山頂每日只得兩個時間,中午兩個鐘同傍晚兩個鐘;鏡湖就由朝早十點到夜晚十點。好多人都想有段長d既時間,比人上黎探訪,特別係比親戚照顧,所以首選鏡湖,但我既諗法係,產婦也需要休息,係咪真係有心情應酬咁多人架?而且在一間三等房內,另外兩張床都有人行來行去的,我唔想好似動物園咁比人圍觀。


接觸bb
只要你想或屋企人想,山頂都會比你從b房抱個b出來同大家見面;但鏡湖唔得,bb就一定在bb房,屋企人只可以隔住玻璃望到bb。但我老公覺得鏡湖咁做係啱的,bb太細個,出面細菌太多。


交通
山頂無位泊車,只能停車;鏡湖有停車場。但反正我地都會搭的士去,無分別。


由於我都差唔多六個月,在最近一次產檢醫生已問我,打算去 "我地度生" 定 "人定度生",哈哈,佢咁樣形容真係搞笑。因為我係跟開衛生局的,山頂醫院屬衛生局下,所以叫做我地,而鏡湖係私人醫院,所以叫做人地。


綜合各種因素,我當然揀返自己人啦。


但如果係你地呢?






  • 留言者: 小小媽媽
  • Email: tamhiumei@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-02-01 17:45:42
原來係咁樣分私家同公立,選擇簡單啲都幾好丫





  • 留言者: 大小姐
  • Email: wing_smallsammi@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-01-25 09:04:20
唔使諗..一定係山頂
[大小姐回覆01/26/2013 10:08:52]我覺得山頂醫院既做法比較人性化D..哈哈..鏡湖太商業化..DISLIKE
[版主回覆01/25/2013 18:15:58]哈,唔知你既諗法係咪同我一樣呢?因為我打算餵人奶,所以我想bb出世後儘快返我身邊,等我易d上奶。雖然另一邊有姑娘幫手湊係無咁辛苦,但人地又幫得幾多日喎,出院之後咪一樣要自己湊返!到時如果咩都唔識,只會企0係度。。。

沒有留言:

張貼留言