網頁

2013年1月28日 星期一

24w1d:飲糖水日

一朝早上到衛生中心,便見姑娘set緊個陣,前面張枱放滿了一杯杯沖好的糖水。姑娘同幾個實習學生夾手夾腳收驗單,點名,派糖水。踏正八點半,差唔多所有大肚婆都黎齊(廿個),場面非常熱鬧。




因為事先聽講杯糖水勁甜,所以我早有準備。我用左枝好細既益力多吸管去完成杯糖水,杯野都唔係想像中咁難飲。


跟住就要坐0係度一個鐘等抽血,有人話趁呢段時間出去行下,以消耗d血糖值,等個測試易d PASS。


但其實咁做會俾姑娘鬧:鬼唔知咁樣會消耗左d血糖咩?但呢個測試的目的係咩?就係為左睇下你既身體有無能力在短時間內降解到d血糖呀!運動已是干擾的一種。


真係無謂自欺欺人。雖說我也不會刻意去做某d野,但總也不會在臨測試之前的一晚走去暴飲暴食呱。我同意姑娘所講,我想要的無非都是一個準確既,反映到身體情況既答案。為此我都係跟返平時既日常飲食,不過就戒左朱古力同檸蜜囉。


當我抱著這個心態時,心情又不是太緊張了。上次醫生同我講,有事就會一個星期內預約上山頂跟進,無事就等下次產檢睇報告啦。


戈一個鐘又唔算白等,因為姑娘安排我地入會議室聽一個講座,內容關於母乳餵哺。


原來母乳餵哺係比我想像中要做好多功夫,可惜個講座聽左一半我夠鍾要出返去抽血,唯有遲d自己再搵d資料,睇下點樣先可以成功餵哺。


ps. 講座前姑娘有d禮物送俾大家,分別係一條口水肩同毛巾仔,仲可以揀顏色。我憑直覺喜好差d揀左粉紅色,哈哈,但一想到肚中bb性別已定,便幫你揀左藍色。我亦有留意到其他媽媽,好明顯揀粉紅色就係生囡囡,反之則生囝囝啦。



 


  • 留言者: 小小媽媽
  • Email: tamhiumei@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-02-01 17:36:10
餵人奶理論好簡單,但實踐勁難呀!!! 我絕大部分情緒問題都係由餵奶所衍生嘅問題
[小小媽媽回覆02/01/2013 17:38:23]身邊朋友順利同唔順利嘅係二比一,如果你會餵嘅,希望你係順利嘅嗰邊啦





  • 留言者: 大小姐
  • Email: wing_smallsammi@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-01-30 10:23:32
咁幾喎..有講座聽下,我上次真係坐足2個鐘





  • 留言者: 熊貓安安
  • Email: an111an@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-01-29 08:46:45
等一個鐘就得? 香港好似等兩個鐘, 我三月先去飲, 你咁快嘅? 另, 用飲管好d的嗎?
[版主回覆01/29/2013 09:13:56]我夠24週了,係時候check la。
其實等一個鐘或兩個鐘都可以,視乎醫院做法。因為一個鐘內血糖未必降解到,如果真係唔得,我地先會比兩個鐘你試。
用飲管好好多呀,易入口d,始終杯野甜漏漏-__-...





  • 留言者: ξ.×啤啤熊寶寶×﹏→×Grace媽媽
  • Email: ngaman5542@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-01-29 01:11:21
有結果未呀?
[版主回覆01/29/2013 09:09:38]未呀

沒有留言:

張貼留言