網頁

2013年4月5日 星期五

33w1d:第一次外出影大肚相


見好多blog友媽媽都會在懷孕七個月打後,特意去影樓影輯大肚相,而我就從來沒有這個想法,因為一來個人唔靚,二來個肚亦唔靚。是的,我自認醜左好多,肚皮有很多黑色素沉著,加上長了一條歪歪斜斜的妊娠線。


不過無論點都好,總要影低幾張大肚相留念既。於是等待一個雙雙放假的日子,同老公外出一趟完成了這個心愿。


可惜當天天氣都幾差,昏天黑地不單止,還吹來陰風陣陣。才轉換了幾個角度,老公已不斷地催促我收拾,他最驚突然下起大雨來,相機同腳架都要遭殃了><


最後只影左唔夠十張相咋,但都算珍貴無比,距離生產應該仲有時間呱,唯有等晴天再出動啦。












  • 留言者: Farming Cherrie
  • Email: hkcherrie@yahoo.com
  • 網址:
  • 日期: 2013-04-30 12:11:00
呢度係迪士尼嗎? 個景好美

其實自己影都好, 慳番d, 再者, "個個都focus" 個肚, 好似差唔多咁hehe..
[版主回覆04/30/2013 19:18:23]係澳門既"龍環葡韻"呀! 我地結婚時都有黎呢度影相 :D





  • 留言者: Oi Yee
  • Email: oiyee_uc@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-04-13 08:51:08
聽講陀仔仔黑色素會多啲, 我個肚臍位唔知點解黑咗, 我朋友話要一年時間先會淡返
[版主回覆04/13/2013 18:38:56]我個肚臍位點止黑左.. 而且係勁黑, 超慘~

沒有留言:

張貼留言