網頁

2013年4月14日 星期日

35w0d:第35週,即係倒數35日


如題,踏入懷孕的第35週,以預產期計算,亦即係倒數35日,這組數字真的很奇妙。


之前話過,等晴天我倆又一齊放假,便會外出影第二次的大肚相,咁啱見有少少陽光,便馬上行動去了。


比起上兩個星期,我個肚又長大了不少,行動更加不靈活了,所以今次set腳架一事交由老公代勞。估唔到佢都ok,姿勢角度既變化仲多左添。


有張相老公刻意攬住我個肚,因為佢話"攬住囝囝影相"喎,haha。


星期既既二龍喉公園超多小朋友,第時我地都會成日帶bb你黎玩ga。






















  • 留言者: 黎生黎太
  • Email: py_chung1030@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-04-20 05:58:38
so sweet! 駝BB我覺得係好辛福的事,好期待你BB出世!





  • 留言者: 大小姐
  • Email: wing_smallsammi@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-04-17 16:21:54
個肚大左好多呀
[版主回覆04/17/2013 18:59:31]係呀, 亦沉重左好多..

沒有留言:

張貼留言