網頁

2013年4月20日 星期六

35w6d:持續宮縮


時間來到了35w6d,本來諗住夜晚食飯後,同老公出荷蘭園揀條運動褲,跟住再去新馬路Häagen-Dazs食杯綠茶雪糕。但臨時改變左行程,因為食飯前後都完全感覺唔到有胎動,個肚仲好硬,所以決定上山頂醫院檢查下。


山頂有樣野好,就係急診另外分婦產科同兒科,幾乎不用等就直接輪到我。個阿姨仲問我可唔可以自己行,駛唔駛用輪椅推我。


分流時,護士循例問我一些懷孕資料,如最後一次月經係幾時,第幾胎,有無流產史,平時產檢是否正常。。等等。搞笑既係,佢睇我本產檢手冊,驚訝地說,以,你5月12日預產期,但今日已是20號了,即係遲左一個星期有多,做乜唔上黎催生呀??


另一個路過的護士反應非常快,撞一撞佢膊頭,善意提醒:而家4月咋!佢先意會過來,係喎,傻左~!


我被安排平躺在床上做胎心監測,護士一摸個肚,即刻聽到胎心,個人都定d。。。佢話要連續做半個鐘,觀察下先。我便打俾老公,好在出面等候室有部電視,播緊謝霆鋒"線人",唔怕悶親佢。


聽左15分鐘,護士話胎心幾好,唔覺有胎動可能只係bb訓左教教,佢攞左枝電棒過黎督左我個肚三下,bb成個彈起,唔知有無嚇親佢呢?在最後的15分鐘,bb自己郁左兩三下,算有返胎動。


做完胎監終於見到醫生,佢示意我除半邊褲子做內檢,我是生平第一次做這個檢查,都幾。。。少少痛,但一定無傳說中咁恐佈。醫生戴住即棄手套,上面亦塗有潤滑劑(我最關心的事,為甚麼之前聽jm說都沒有呢??爭好遠個喎)醫生告知我宮頸情況穩定,半度都沒有打開,但。。睇返頭先戈半個鐘既紀錄,發現我咁短時間內有五次宮縮,似乎密左d,而我又只有36週未足月,佢驚我會作早產,寫三日假俾我在屋企休息。最後佢地全部都好客氣地話,如果有咩唔舒服記得再上黎啦。


回家後第一件事就是馬上知會了上級,讓他有一點思想準備,提前為工作人手作出一些安排調動。


p.s.點都好,bb呀,唔好心急,我都係想你等耐少少先出黎,我唔貪心架,起碼養到6磅先。

沒有留言:

張貼留言