網頁

2013年5月28日 星期二

叫老公幫手買泵奶器,真讓人哭笑不得 ...


我QQ加入左一個叫做 "5月媽媽群" 的群組,可以同同期媽媽分享孕育心得,而d媽媽係來自五湖四海既,大部份係國內,都有香港同深圳。


而因為5月差唔多過左一半,其實已有多位媽媽生左。今日就聽到一位媽媽講述佢既故事,我覺得超級無敵勁搞笑,佢亦唔介意,所以我在這裡分享下:


話說佢3日前生左,而家開始上奶,但佢既b仔因為黃疸而要繼續住院照燈,所以佢需要泵奶出來交給院方去餵。

 
佢人留在家中坐月休養,買泵奶器一事便交託俾佢老公做。佢同老公商量,因為bb已出世,開支會愈來愈大,樣樣野都要慳d,泵奶器有分電動同手動,買手動就得嘞。佢同老公講泵奶器除左部機,另外仲要買d一次性既袋既。


跟住佢老公買左返家,佢一睇就激到喊左出黎。。。

 
哈哈,我都唔知點解會咁。佢老公分別買左一個漏斗,一個吹塵用既泵,同埋一疊保鮮密實袋,如下圖:














呢堆野點樣用黎泵奶喎??!!自制泵奶器咩?囧。。。


其實佢心裡面都知老公係自作聰明,但佢老公堅持話係去到店裡面,店員賣俾佢既,產婦生完好累好辛苦,好易有產後抑鬱,於是兩個人就吵架。


第二次佢老公又出去買錯左d唔知咩返黎,要個媽媽第三次自己出去買先買到。


就係咁,坐月只有幾日便喊左幾次,另一位媽媽回應:男人懂買個屁。。。


餵人奶既媽媽真係好偉大架,中間亦可能有唔少既挫折,而家位媽媽已解決左問題,回頭想想都算笑話一則,佢講出黎同我地分享下,輕鬆下,鼓勵我地都餵人奶。


PS. 我好肯定佢老公根本無去bb專門店,而係去左雜貨舖之類啦,男人真係識買個屁。。。haha XD


我老公都有買錯過ga,其實係個sales比錯佢,但如果我有在場一定唔會錯。佢講到明要買樂活枕枕套,個sales都比左另一個牌子佢,仲話淨返最後一個。事實佢地樂活枕枕套根本無貨,所以亦無得換,只能用同樣價錢換返第2 d野囉。。。


沒有留言:

張貼留言