網頁

2014年7月8日 星期二

小小工程師

我返緊輪班的工作,星期一是我的例假,而今個星期一有d特別,因為這是瞕瞕入托前,我最後一次放假單獨陪佢。


我內心掙扎了一日一夜,在臨出發前最後一分鐘,決定單拖佢去科學館(我一直好想帶佢去一個好玩,佢又從未去過的地方),但顧慮包括雷暴雨天氣;抱住佢搭巴士超過二十個站,佢係未識行的;如何錯開佢食飯和午睡時間。


一如我所料,這天非公眾假期,大人要返工,小朋友要返學,所以我同瞕瞕好似包左場咁,15蚊,真係抵,哈哈。


我地第一個探訪的場館是「兒童樂園區」,是一個模擬工地(我覺得有d似煤礦,黑沉沉的。內進要戴頭盔,著sharp顏色既制服,裡面有路軌,通訊亭,吊臂。。。etc,仿真度都幾高。


其實氣氛有些少尷尬,工作人員望住瞕瞕,狐疑的神情似在問:你咁細個,識玩d乜呀?
 

唔理佢啦,一場來到就梗係要玩轉佢,係咪先?雖然瞕瞕的確未識,不過我認為只要有媽咪陪住佢,玩乜都係咁開心的。


第一件事,瞕瞕好有主見咁揀左頂帽同件衫,著起上黎似模似樣喎。然後我讓他搬搬磚頭,推推鏟車,勞動勞動,感受下社會生活。
 

















印象中科學館有個地方係玩水的,開頭瞕瞕唔敢掂,但我捉住佢隻手玩幾下就愛上左。事實上呢一part係比學生學習水的浮力和動力之類的原理,瞕瞕當然唔會識啦,佢只係知道追住水裡的波波。Oh no...結果玩到件外套濕到上手臂,好在冷氣不太凍,便將它脫了下來。


 



發現了一個很特別的舞台,其觀眾席是由很多個行李箱組成的,瞕瞕東摸西摸,可能佢想解鎖。


 





此行真的沒有白費。科學館還擁有一個全澳門最漂亮的麥當勞,坐向無敵大海景之餘,就連它的遊樂場也是最漂亮的。


 










經我在Facebook分享了科學館奇遇之旅後,很多人都問我,點樣自己一個人帶住咁細個小朋友去玩?帶佢去唔難呀,最難係帶佢走。離開之際我費盡九牛二虎之力,安撫了瞕瞕很久先平復返佢既情緒。

8 則留言:

  1. 瞕媽單拖果然勁!瞕瞕個工人look好得意呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 講樣搞笑野你聽!我返屋企後姑9打俾我問我係咪同老公嗌交,話我地係一家人,有乜唔開心要見誠地講。。。我一頭霧水,原來佢以為我負氣離家出走,哈哈,不過又真係好多人都唔會單拖bb出街

      刪除
    2. 單拖近近地OK, 遠就... 好大挑戰!!!!!!

      刪除
  2. 暲暲個工程師look好掂呀﹗
    我上次帶燒腩仔來澳門已經有諗過去,不過因為太細同時間就唔到而唔成事,下次有機會再去澳門真係要去吓先得

    回覆刪除
  3. 嘩,真係包場咁啊,完全影唔到其他人,你地就好啦 ^^

    回覆刪除
  4. 呢個科學館幾好玩喎,瞕瞕都似乎玩得好開心!
    佢地玩得開心真係吾願走,哈哈

    回覆刪除
  5. 暲暲個工程師look好可愛!
    而且非常認真的樣子!

    回覆刪除