網頁

2014年7月5日 星期六

突然被通知入托

正常黎講,七月至九月都是新生入托月份,先後次序則視乎哪一間托兒所,幼兒月齡,和家長的意願等因素。


由於在Facebook 被友人洗版,他們都已被通知七月頭正式入托,而我們則等到六月尾還未有消息,所以忍不住打去問下。


職員一貫很官方地說,他們自會有安排,我們只管等電話通知便可,但他們又問多句:其實你地係咪想申請早d入托呀?我說:還是等你們安排吧,可以的話就儘快囉。 


點知我俾左呢個答案後,半個鐘頭內再收到佢地答覆,叫我地七月廿一日入托。我地拿拿聲辦妥相關手續,包括疫苗接種記錄,和健康證明。


從而家開始計起,離瞕瞕入托倒數只有十幾日。以後我陪伴他的時間減少了,我能擁有他的部份也縮小了,我真的需要好好地調整一下心態去適應。





7 則留言:

  1. 唔捨得一定有,但見住佢地返学后有得玩,又有野学,只希望佢地快d適应到啦,唔好返到学校喊!

    回覆刪除
  2. 突然間7月就要入托,一定好唔捨得啦!
    不過瞕瞕大個左開始要有新生活,我地好好珍惜被需求o既時候 ^^

    回覆刪除
  3. 早少少有群體生活,都不錯呀

    回覆刪除
  4. 真係幾突然喎,要珍惜佢宜家仲未返學嘅日子呀﹗

    回覆刪除
  5. 唔緊要啦
    其實如果從小朋友角度唸, 返學有同學一齊玩, 有嘢學, 可能仲開心呢

    回覆刪除
  6. 嘩,咁快,趁呢幾日玩多一D啦 ^^
    瞕瞕咁叻,一定好快適應的^^

    回覆刪除
  7. 成長既一大步, 瞕瞕一定會好enjoy 返學玩架:)

    回覆刪除