網頁

2014年6月27日 星期五

「唔係呀!」「知呀!」

瞕瞕炒翻了隻馬仔,我問係咪你曳曳呀?佢即時否認「唔係呀!」




第一次從他口中聽到這個音節,是一歲一個月,我覺得很神奇。當晚食飯時,99同我講:今朝你個仔幾搞笑呀,我以為佢瀨左屎,自言自語話bb係咪瀨左屎呢,佢好緊張咁答我「唔係呀!」


當時我是不信的,但瞕瞕一聽到阿嫲講緊佢朝早單野,即刻搭嘴,一輪嘴話「唔係呀!唔係呀!x10」


後來我們發現佢一聽到「係咪呀?」呢句野,就會插嘴話「唔係呀!」,哪怕即使唔係同佢講,例如老公問我:「冷氣好似唔涼既,係咪你無關窗呀?」點知瞕瞕代我答:「唔係呀!」笑死我們了XD


一如其他小朋友,這個年紀成日特登掉d野落地,包括餐桌上的餐具,茶几上的搖控,bb床上的毛巾被等等。


由於張被多少有d重量,所以佢努力整左多次才成功將它掉出bb床,一旦得逞他馬上發出奸笑聲。我故作驚訝地說:「唔係呱?」佢又係咁答我:「唔係呀唔係呀」。





呢個仔真係幾活躍,除了喜歡掉東西,還有不停搞搞震整估我地,佢可以推走張餐椅block our way,推走部風扇唔吹我地。。。之類。99會抱起佢叫佢唔好亂搞,一陣整親呀,話要乖呀,知唔知呀??


雖然可以同bb講少少道理,但我真的萬萬沒想到佢會大大聲答返我地「知呀!」當然佢可能只係跟口水尾,因為答完「知呀!」隔唔夠一陣又會再繼續搞。


不過瞕瞕又好似明明地「知呀!」是肯定的意思。我問佢係咪瀨左ke ke, 係咪想咁樣咁樣,佢都會答我「知呀」。其實「知呀」對佢來說,就是YES的意思。




6 則留言:

  1. 咁快識發三個音,真係好叻叻呀!而且好攪笑呢、

    回覆刪除
  2. 叻仔, 佢應該會好多野講~~~~~~~~~~~haha~

    回覆刪除
  3. HAHA ~ 好搞笑, 好快佢就咩都「唔好」唱反調!

    回覆刪除
  4. 燒腩仔都有一段時間問親都話話「知呀」,但實情係亂答根本唔知,然後到某一日你就會發現佢終於真正明白知呀點用又會好開心㗎啦

    回覆刪除
  5. 暲暲咁快就識答"唔係呀",好叻呀!

    回覆刪除