網頁

2014年6月25日 星期三

瘦人的煩惱

這個煩惱應該九成的女性都沒有,不過卻是我心底的痛。咁誇張?係呀。。。其實都壓抑左好多年,不如今日寫出來抒發下。


從邊度開始講起?尋日在Facebook 的媽媽group,有媽媽話自己個bb十個月大只有6.6kg,64cm重,保健醫生認為奀瘦得有點不尋常,需要轉介上山頂醫院做評估,或再搵營養師跟進。


想當年我十個月大時,也是個只有6kg和60cm的bb,我母親一定為此承受了不少壓力。


我將自己的瘦小歸疚於小時候的營養不良,讀書時總是被安排坐在第一排,師長也不客氣幫我改哂d花名「奀滋妹」,「奀滋滋」等等,我內心是非常介意和不開心的。為此我發誓他朝一定要找個高大老公,有了孩子,首要任務就是要讓他吃得好,長得壯,行出黎都自信d。


可惜瞕瞕在這方面也似乎遺傳了我,他食量和睡眠都正常,但一歲保健時卻只有8.4kg,76.5cm,生長線的10%不到。醫生認為唔係幾理想,約我地一歲三個月再覆診(其他bb是歲半)。


這件事又再一次地傷了我的心,一時之間充滿了懊惱,沮喪的心情。


但醫生又覺得瞕瞕幾精靈,反應迅速,聽佢咁講我都有返少少安慰,起碼佢唔係發展遲緩先。事隔一個月,在全家人更努力調配寶貝瞕的餐飲下,我自行在家幫瞕瞕測量,係9.2kg,78.5cm,有少許進展,希望再見到醫生時達10kg吧,這不算貪心了。


講返自己先,我一直懷疑而家比有bb前仲瘦左。結果,一磅上去,唔駛懷疑了,真的瘦左,37.5kg,但我未有bb前是39kg架。


成日都俾人話我無食飯,不過我真係食極都唔肥,而且從來不戒口,無需忌諱血糖、血壓、血脂戈三高。我曾試過在正餐外以加營素增肥,飲左足足一年,先重到1kg,死未?


點解想肥少少都咁難?我真心發誓唔想自己咁瘦的,老公有時會打橫抱起我玩下,有時又話我既背影一d都唔似生過,只有佢先會氹下我開心。









11 則留言:

  1. 嘩,Last 張相好靚,好有美感呀 ^^
    嗯,好羨慕你啊,食極都唔肥,我懷有巨龍時,呼吸都會肥,不過肥晒我度.....
    其實瘦都唔大問題啊,你都好健康呀,咁就ok 啦 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Thx你, 其實我一直都歸疚於我咁瘦, 係因為細個時營養不良, 但到我湊瞕瞕時, 比咁多野佢食都係咁, 覺得有d心酸哦

      刪除
  2. 每個媽媽都擔心自己寶寶唔夠營養,我都係呀,但偏偏真係好難令bb增磅,我最近都好煩惱。但媽媽你咁fit真係好令人羨慕呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都問過身邊好多肥B媽, 你地阿B係咪食好多野, 但佢地都話無乜特別, 粗茶淡飯架咋... 戈刻我想認命

      刪除
  3. 無左個留言\(^?^)/ \(^?^)/
    你好fit,健康就得了,我明白你,我老公都好瘦,我勁驚anki遺傳佢咁瘦,所以成日好有恒心餵佢,只希望佢食足,不過佢現在緊緊20磅咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我曾向醫生質詢過, 下一代是否遺傳了我的身形才這麼瘦小? 佢覺得我的想法十分ridiculous...
      言下之意係我自己湊得唔好, 所以我壓力真係幾大

      刪除
  4. 我都有呢個煩腦,未生得一個40kg,生完無耐又去番40kg,到生完幾二個,3個月後42kg,我仲未返工,返左工可能仲瘦。

    我亦覺得阿囝咁瘦係似足我。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我都覺得自己即使生多件, 身形依然肥唔到去邊

      刪除
  5. 37.5kg? 真係好輕喎, 不過健康就得啦, 呢一代好少BB會營養不良, 只會過肥, 唔使太擔心啦.

    回覆刪除
  6. OH........你呢個係羨慕死我嘅煩惱, 如果可以代你煩, 我好樂意, WAHAHAHAHA
    我成世女都未瘦過, 信我, 當你試過肥, 你就知道你依家係何其幸福

    回覆刪除
  7. 好羡慕呀!我雖然唔肥,但成舊豬腩肉係個肚到,皆因上年冬天一仔爸返完中班(一星期有兩晚),实買麥記回家要我陪佢食,足足肥了十磅。。。我比d你丫!😜

    回覆刪除