網頁

2014年6月9日 星期一

Combi學步手推車

因為以前聽過傳統的學行車對嬰兒發育唔好,所以屋企戈部一次都無用過就送人了,取而代之的是另一部學步手推車。


其實這部車在今年過年的時候,開始存在我家裡,本來是屬於弟弟的,但他的孩子已經長大不再需要,便轉讓給瞕瞕了。


還記得它第一次出現在瞕瞕眼前,他很開心馬上爬過去,伸手去摸上面的公仔,不過也是僅此而已,一直要到昨天,即是接近一歲一個月才懂得推著它走。










正常嬰兒的學步年紀是一歲至一歲三個月,當然有早有慢。我在Facebook add左個 "五月蛇媽group",經交流後發覺原來大部份的五月蛇b都一樣未識行。對此大家並不心急,我們覺得佢ready好時自然會識行的了,我很同意99說:當佢覺得自己隻腳板企得穩時就自然會放手行架啦。


老人家有另外一個講法,學行快就講野慢,講野快就學行慢。瞕瞕應該算是後者吧。個表佢第一欄幾乎全部做唔到,第二、三、四欄就全部做到,大動作方面真的差左少少,唔知有無需要幫佢加強下,定還是每個小朋友的發展真的不一樣。





6 則留言:

  1. 個個BB 都唔一樣喔,你奶奶說得對呀「bb覺得自己隻腳板企得穩時就自然會放手行」,瞕瞕都好叻叻呀,推得有板有眼~

    回覆刪除
  2. 我都心思思想買個呢啲俾佢, 但屋企有隻長頸鹿物體, 又係可以推, 人哋俾, 蛇仔明吼都唔吼囉, 如果我買個新嘅, 佢唔玩, 好唔合乎經濟效益, 就算玩, 我相信佢都只玩一陣

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能蛇仔明仲未ready好呱。。。其實有時小朋友對一樣野表現無興趣,好大原因係”未適齡”,例如我好早之前(舊年吧?)已買左d認物卡,但瞕瞕開頭唔會理,大概一兩個月前先有攞上手睇
      瞕瞕曾經有一段時間唔理部手推車架,自從新年摸過幾次,就一直遺棄了它幾個月,直至昨日先開始鍾意推住野行,除左呢部手推車,佢亦會推個箱,椅子等等

      刪除
  3. 我都有聽过,一仔正是前者呢!
    有無聽过早識行,將來份工都辛苦d呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都聽人講過... 早行辛苦命... 但... 都唔準KEI!我歲幾先識行... 宜家一樣咁辛苦啦!!!! LoL

      刪除
    2. 哎呀,其實要睇下"辛苦"既定義係乜野呢。中國人是一個有智慧的民族,老人家咁講得自然有佢既道理。可能佢地既意思係,如果識學行先,代表肢體發達,第時從事體力勞動(辛苦),如果識講野先,代表頭腦發達,第時從時腦力工作。但今時今日,又有邊個敢講話從事腦力工作一定唔辛苦??而家同以前已經唔同啦!相反,從事體力勞動,唔代表做地盤,或者係做運動員,教練呢,都唔錯呀!

      刪除