網頁

2014年6月4日 星期三

海洋王國睇魚魚

因為老公對這個pack page 感興趣,我們夾好時間後,決定在5月30日出發。




我們都想有個悠閒點的旅程,所以中午12點才坐車過去,等埋酒店2點check-in就剛剛好。


其實這天是我的生日,朝早我們在家中切蛋糕。瞕瞕第二年陪媽咪過生日,我同老公都無乜點變,唯獨是個仔長大了很多!舊年影相時佢只有十幾日大,不知世事,但而家識攪攪震,係咁督我個蛋糕。




從澳門去橫琴長隆非常之近和方便,猶如香港去深圳一樣,坐車連過關大概40分鐘。




讓我們來看看酒店環境。普通園景房,簡約之中加入了海洋元素,有熱帶魚、海星、海馬、珊瑚等作點綴。











瞕瞕好快就當左自己屋企,周圍走個不停-_-...





強烈建議去海洋王國要住返晚,反正張門票可以玩兩日,無限次進場,個樂園咁大,行到累累地又可以搭穿梭巴士返酒店休息下,路程只是5分鐘。。。最重要係住客有fast pass,完全唔駛排隊,加上酒店餐廳d野食好過樂園100倍。


雖然只是5月天,但太陽已晒到人間蒸發咁,真係好難想像7,8月點算。


入口是「海洋大街」,天花板是個巨型銀幕,有光、影、音、動畫,播放緊海洋主題影片。瞕瞕非常之入迷,不管個角度點轉,佢都𥄫實頭頂個芒,證明幾有吸引力。






跟住我地第一個去既館係「北極熊館」,見到熊熊浸在冰涼的水中,跟外面酷熱天氣成一極大對比,超梳乎呢!






有人話細路仔咁細個根本唔識野,不過我不同意。我同老公都覺得瞕瞕好開心呀,而且書話嬰兒頭三年所處的環境塑造了他的大腦,他早期經歷的事越有意思,越是富有連續性和趣味性,能引發神經突觸連接的發育,他的大腦就塑造得愈精妙。因此我地一定會俾瞕瞕見識多d。


最值得睇既館係「鯨鯊館」,號稱全球最大喎。值得一說的是,我地用八爪魚腳架,將相機固定了在bb車扶手上,變成自拍神器。




瞕瞕手指指,吚吚呀呀,原來佢發現山頂個玻璃洞有魚睇呀!我地仲帶佢睇左魔鬼魚、熱帶魚、鯊魚、鯨魚等等。










我自己也是經過這次才分得清楚海象、海豹、海獅、海狗、海牛。


館外不遠處有個噴泉表演睇,d水是會淋濕身的,哈哈。夜晚7點幾仲有煙花添,但我地book左枱返酒店食飯,早早就走了。




我地食dinner buffer間餐廳叫做「珊瑚」,200幾蚊/位,相對於港澳物價真係好鬼死抵。

















橫琴最出名食蠔,他們的手藝不錯,有蒜蓉燒蠔、生蠔、芝士煙肉焗蠔、鐵板燒蠔、避風塘炒蠔,一蠔多吃爽歪歪。






侍應俾左份餐具瞕瞕,我在裡面放了些面包給他吃。




至於嬰兒副食點整,我帶了佢之前食開的雀巢米糊和亨氏baby food過去,就這樣解決。




第二天我地落泳池游水,行下花園,嘆杯咖啡,下午搭車離去了。









3 則留言:

  1. 原來瞕媽同補仔明生日只差一日咋
    生日快樂呀瞕媽
    瞕瞕大個咗好多, 呢一年 細路大得好快好奇妙呢
    我一直都好想同蛇仔明去旅行, 但食呢方面唸唔掂, 蛇仔明好咀刁, 佢唔多歡喜baby food, 煲粥又麻煩, 唉

    回覆刪除
    回覆
    1. 鬼咩,你整d野咁好食,難怪蛇仔明對baby food不屑一顧呀。我已想像到佢大個時亦可能唔鍾意食街外食物,只痴家,因為留戀你的手藝,你應該開心至係喎。

      刪除
  2. 生日快樂呀 ^^ 身體健康,一直幸福啊~
    嘩,好好玩呀,有機會都想去,不過依家天氣真係好熱,一出街就快溶咁啊....

    回覆刪除