網頁

2014年6月7日 星期六

頭痛藥廣告有感

最近在電視看到必利痛最新廣告,內容是一個幾歲大的小孩,用心畫了一幅漂亮的圖畫給媽媽看,可是媽媽因為頭痛發作,推開了小孩和他的畫。小孩非常不高興,拿起另一枝筆在原本的畫上亂畫,毀了它。


我深深感到小孩內心的難過,也覺得十分無奈,因為我和瞕瞕也是這樣走過來的。


我是頭痛體質的人。幸而在我懷胎十月期間,和瞕瞕未滿周歲的日子,從未頭痛過。但不知道為什麼,在他接近一歲的時候,這個老毛病開始回來找我了。


不過我吃的不是必利痛,而是山頂開的,在葡國生產的Benuron。山頂一向給予最安全的藥,安全程度是孕婦和哺乳婦女都可以服用。也因為它的安全,通常要食左半小時才開始生效。


不舒服的時候,如果有人幫我看著瞕瞕還好,但有時候家裡沒人也沒辦法。在等待藥力生效期間,我躺下來休息,瞕瞕則陪我一齊在大床上。開頭十幾分鐘佢仲肯自己玩,之後佢就係咁搞我,但我只想閉上眼睛休息,便推開他,一次又一次,直至他開始嚎哭。


見他將臉埋在床單中哭泣,我實在不忍心,於是便抱他趴在我身上。想不到他一趴就不願離開了,他的臉貼在我心口,雙手緊緊地抓住我的衣服,生怕我再推開他。




這一個動作讓我感到他很需要我的愛。我慨嘆像這樣親密的時光,我能擁有多少年??存在的時候便盡情去享有吧!


現階段他十分喜歡聽我唱歌和講故事,他可以迅速安靜下來,挨在我身邊全神貫注地去聽。不過有時實在很累啊,講下停下,他便發出不滿的聲音,抗議式地扭動身體,即係發脾氣。由於他的糾纏,所以我都幾難想像其他媽媽話自己個小朋友唔鍾意聽故仔,一講就走左去,是怎麼一回事。


又發現到淘寶有套書幾好,話就話「語言啟蒙」,其實就是看圖編故事的無字天書。雖然對大人來說有d無聊,但一歲小朋友的理解能力有限,故事愈簡單愈好。其中一本的情節是關於一個小皮球,碌呀碌呀,碌到小屋前,小鷄見到吱吱叫,又碌到bb車度,bb見到丫丫叫,突然落雨啦,滴答滴答,小皮球dum一聲跌左落水,青蛙見到呱呱叫。。。










適逢瞕瞕而家跟人口水尾,我一路講波波碌呀碌呀,佢就跟住我講「碌碌呀?」,仲手指指,再主動去掀下一頁,佢亦會嘗試模仿書中一些動物的叫聲。我終於明白點解故事書能夠語言啟蒙,原來咁樣係可以誘發到佢講野既。


講左咁多,都係想表達兩個重點。1)我要照顧好自己的身體,先可以照顧到瞕瞕
2)我會盡可能地陪他,多d講故事俾佢聽


希望我都可以做到啦。

14 則留言:

  1. 瞕媽好佩服你會好著重瞕瞕發展同教育, 我堅粗心大意, 一味淨係同佢玩..........
    可能因為咁蛇仔明唔鐘意聽我講故事, 佢就係會走咗去嗰種bb......我都好怕佢過度活躍呀~~~
    頭痛慘過大病, 試吓川芎魚頭湯? 我媽話work 架喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係盡量架咋, 其實在輪班的日子裡, 我驚自己唔係有太多時間陪他
      開頭我都擔心瞕瞕有過度活躍架, 不過隨著佢長大, 我既疑慮反而少左. 蛇仔明比我既感覺係好熱情, 我唔覺得佢係過度活躍. 男仔天生係好動d, 因為佢地既肌肉組成比女仔多, 甚至連血球都多30%, 所以真係要接受佢係就係咁樣
      我都聽過川芎魚頭湯好, 我會試下的, 謝謝你啊

      刪除
  2. 好奇怪, 我同你一模一樣, 懷孕前我常頭痛, 但懷孕後直至水晶梨一歲我都冇試過頭痛, 直至前日又開始痛返; 我喺度諗, 會唔會係我其實唔應該飲啡茶類? 懷孕一直到餵母乳我無飲啡茶, 但佢夠一歲我呢一個星期開始無餵了,就開始飲返, 亦開始頭痛....

    回覆刪除
    回覆
    1. 經你咁講, 我肯定同茶啡類有關, 特別係咖啡, 因為我知它會令血管收窄, 血流通過時壓力大左便痛, 所以我首先就要戒咖啡先

      刪除
    2. 好唔想接受呢個事實, 我好鍾意飲架........

      刪除
    3. 我都係呀,勁鍾意Starbucks戈杯凍焦糖咖啡添,不過既然懷胎十月同餵人奶一年都無飲過,以後都可以唔飲呱。。。

      刪除
  3. 我未生巨龍前,m 到前間中都會頭痛。
    但生完巨龍坐月時,唔知係咪我坐月堅持一個月冇洗頭冇濕水冇沖涼,之後就冇再頭痛過了(touch wood...)~~
    你坐月有冇洗頭啊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我坐月時都有沖涼洗頭, 五月天喎... 戈時已因為家人要我著襪, 而患上香港腳了, 幸好已醫好
      希望到巨龍過左一歲你都無事啦, 因為我戈時都沾沾自喜架, 唉

      刪除
  4. 我生妹豬幾前又係成日都會頭痛,有時甚至試過痛到嘔,但我坐月嘅時候,陪月煮咗幾次天麻魚頭湯比我飲,又真係keep到依家都無頭痛,你都可以試吓呢個方法

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都真係痛到嘔呢, 我會試下天麻魚頭湯架嘞, 多謝你既關心呀~

      刪除
    2. 我琴日都痛到作嘔, 要攞番懷孕時D止嘔藥食.....

      刪除
    3. 水晶梨媽媽,r u alright now?

      刪除
  5. 希望你㗎頭痛快好返!
    我都好鐘意講故事比仔仔聽,係一個好好㗎親子教育時間!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無事啦無事啦,唔頭痛戈時真係乜事都無,心情都好d!
      nice to meet u, 等我都去探訪下你blog先

      刪除