網頁

2014年6月12日 星期四

一歲一個月的小男孩

好同事在瞕瞕出世的時候送左套靚衫俾佢,因為是標準80碼,所以真係要到一歲先啱著,而且而家先得閒影低留念。






以後我每個月都會幫瞕瞕影一輯寫真,以此來紀錄他的成長是我的拿手好戲。希望佢快d識行,咁我地就可以移師室外,暫時我仲未有機會帶大機出街影。


攝影地點依然是我間房,我張床,我鍾意呢度採光比較好。今次輔以一套「字母金剛」作為道具,68蚊人仔淘返黎的,每個都可以變身做超人,俾男仔玩一流。









一落場,首先踩下d玩具先。。。真係頑皮又粗魯-_-"





跟住彎低身執起睇下有乜好玩。




Hihihihi





大家覺得我個表情點?有人話好成熟,有人又話似女仔。





其實條帶好鬆,後面已用扣針扣住都係咁跌落黎。





唯一影到一張有笑容的相。





叻仔~竟然自己識拉機械人隻手出黎。男仔始終係男仔,天生鍾意波波,飛機,車車,拆裝既野。。等等。





佢有佢玩,我有我影,唔望鏡頭都有另一種感覺。對小朋友既攝影應該是全方位不設限的,這樣才夠自然,真實。






壞壞的笑,為甚麼你經常流露這種笑容?說不定日後係泡妞高手。






故作驚訝,演技一流。





吋嘴樣。




Last shot. 謝謝觀賞。














7 則留言:

  1. 字母金剛,哇,好靚呀,男仔一定會鐘意~
    我又係啊,成日不停影,嘻嘻....
    你呢輯,影得好好呀,好專業 =)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝觀賞。你都買套比巨龍吧,男仔都鍾意玩的。

      刪除
  2. 瞕瞕成日笑得古古惑惑咁, 好似滿腦子都係鬼主意咁呀

    回覆刪除
  3. 暲暲越來越似爸爸,會唔會連D古惑表情都係爸爸到來㗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會呀,唔知佢自己喺邊度學返黎架

      刪除
  4. 暲暲表情多多,好得意呀!
    我細個都好似有玩過呢 D 機械人!

    回覆刪除