網頁

2014年6月18日 星期三

那些重要moment

終於體會到,小朋友每識一樣新野給父母帶來的歡樂。未做父母之前我是不明白的,覺得係時候就自然識轉身,行路,講野。。。架啦,無乜特別。但原來擁有了一個小孩子之後,他的一舉一動,一顰一笑,都佔據和充滿了我們的空間,著實叫人難忘。


我知道我不寫下來的話,始終都是會淡忘,現在就從過去影過的照片當中,尋找一些蛛絲馬跡,來做一個簡短紀錄吧,完成就可開始寫「成長歲月13至15」了。


10d   微笑



11d   食手



2M   趴0係度抬高頭



50d   笑出聲



3.5M  轉身



4M   捉實d野



5M   自己渣奶樽



6M    坐穩



7M    叫「媽媽嫲嫲」,揮手byebye



8M     腹爬,坐變爬,自已食星星餅



9M    叫「姨姨」,扶住企起身 



10M   跪爬,爬變坐,叫「爹爹,哎吔,奶奶,mum mum」


11M   扶住周圍行,搖頭,give me five,塞圓形入洞,扮大笨象叫聲





12M   放返好d野,拍手掌,認香蕉,鴨仔卡片,比,臭腳,講「duck duck,白白,波波,花花,街街」




13M   推車仔行,拍心口代表驚驚,飛吻,頭,分別明白牙刷(放入口),電話(放耳仔邊),梳(放頭上)的用途,講「唔係呀,弊啦」



但至今未識放手企和行 (其實點解咁遲既?有教佢,不過佢唔係好願行,捉住佢行十步左右就縮起腳)

5 則留言:

  1. 你講得好啱呀, 人地覺得好理所當然既事, 係我地父母眼中一d都唔簡單, 每個moment都咁touching, 每次見到只要有小小既進步, 我地都覺得好開心好感動...呢d都係父母先會明白~

    回覆刪除
  2. 唔係理所當然 ,anki識行真係我幫佢先肯放手行到現在返pg見其他小朋友行先行,我最記得第一次蕎b笑出聲我感動到喊

    回覆刪除
  3. 佢覺得有信心時自然會放手行,暲暲各樣發展都咁好,你唔使太心急啦

    回覆刪除
  4. 無錯,人地嘅bb我從來唔去想bb應該幾大做什麼,但自己bb就好緊張佢嘅發展。佢每學識一樣野我都會好開心!瞕瞕發展好好呀,相信好快識行!

    回覆刪除
  5. 有無試过你同爸爸面对面但隔一段距離坐,然后比暲暲試下在你地之間走來走去?一仔果時初学行,我地用依个方法訓練佢!

    回覆刪除