網頁

2014年6月11日 星期三

跟人口水尾

有幸地,我在瞕瞕未出世前,甚至是未有bb前,已接觸過嬰兒手語。隨著他長大,我也有序地實施在他身上。


但當日我睇緊相關資料時,老公竟然說覺得手語教學都是呃人,bb根本唔可能識呢d。而我一顆赤紅熱血的心,並未被他的一盆冷水淋熄,只有更努力證明俾佢睇,畢竟科學育兒是我追隨的理念。


從六個月大嘗試教,瞕瞕終於在九個月大時識第一個嬰兒手語啦,就是奶奶(milk),佢會用這個手語表達他想飲奶奶。







嬰兒手語絕對唔會延遲bb開口講野,相反,如果佢用手勢表達,能夠令到大人明白佢既意思,其實鼓勵佢表達更多,包括講野。


回想起來,嬰兒手語給我的最大得益是,瞕瞕和我有眼神交流。透過手勢,佢會望住我,否則就咁叫佢,一定阿崩叫狗,愈叫愈走。每當有眼神交流,就係教佢學講野的最佳時刻,因為佢會專注地看我的口形,即使佢發音未夠標準,但識得模仿已是極好的開始。




奶奶,白白,街街,媽媽。。。真係好enjoy佢跟我既口水尾,我歸功於嬰兒手語。















7 則留言:

  1. 講媽媽講得最大聲, 冧死人咩

    回覆刪除
  2. 之前我都有研究過吓, 不過冇你咁好恆心, 放棄了

    回覆刪除
  3. 專注地看口形真係好緊要, 龍BB 就係無耐性望住我口形講野, 跟住重吾理我走開......
    BTW, 瞕瞕講得好好, 我都勁想龍BB跟我既口水尾!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 總有些機會他跟你眼神接觸的,例如洗頭戈陣,我好多時都係趁洗頭教瞕瞕講野

      刪除
  4. 我都覺得教 BB 手語係好㗎。雖然我個仔學唔識,但我仍會推薦比其他父母。

    回覆刪除