網頁

2014年6月3日 星期二

2014長隆夏水禮

老公並不是一個喜愛旅遊的人,不過自從個仔出左世和逐漸長大,佢成日都想安排好多野比佢玩。


舊年聖誕節,住過迪士尼間好萊塢酒店覺得唔錯,今次放假又想去下,試另一間迪士尼樂園酒店,可惜full晒,因為踏住六一兒童節。


結果我地轉移陣地去橫琴新開的長隆海洋王國。其實重點係海洋王國,不過我地下塌既「橫琴灣酒店」亦不錯,今年1月18日才落成入住,又新又大又靚,打聽過現在夏天開放了室外泳池,所以我地帶埋泳衣去,同瞕瞕進行佢人生第一個下水禮。
 



 

由於我同老公都好鍾意游水,水上活動,浸溫泉。。。所以無諗過瞕瞕會驚,事實佢真係一d都唔驚,只有興奮無比。


 

呢度多謝姨婆從澳洲買過來送給瞕瞕的Thomas泳衣,還有同事的游水片片,而我就為他準備了一頂防晒草帽,和上水浴袍。
 




 
由於上水之際一冷一熱,極容易凍親,我有幾個朋友的bb就係咁奶左野,游完水晚上或第二天即刻發高燒,搞到要住院,因此這方面我特別注意,最佳裝束是俾bb著有袖泳衣,萬萬不能打赤膊落水,上水要即刻披返件吸水保暖浴袍。老公也很緊張,當晚和第二天都有幫瞕瞕量度體溫,托賴完全無事。
 
 

我地見到池邊有d bb救生衣,就幫瞕瞕著左上去,有型嗎?

 
 
 
 


 
 

但件衫都幾大,落水之後怪怪地,便無再用了。


瞕瞕心思思望住d水,好似好期待落去玩咁。





 

老公抱住瞕瞕在池水中行,行到一個洞入面,原來是個海龜洞,將水族館搬左幾隻大海龜過黎,等我地可以一邊游水一邊睇海龜。

 


 

 


室外泳池都有成四五個,有大有細有深有淺,有d特別啱細路玩。我同老公搵到個淺水地方,俾瞕瞕自己坐喺個梯級上面玩,佢好開心咁拍水。

 




 
打算返澳門之後既呢個暑假多d帶瞕瞕去游。

 

下篇分享我地在樂園玩的情況。

13 則留言:

  1. 睇見你D 相好開心啊,感覺好好玩,有機會我都想去呢 ^^
    噢,原來係咁,有袖好D,我真係唔知,昨天先同巨龍去完游水,巨龍果件冇袖的,Touch wood 好在冇野,好彩好彩好彩....雖然有預備厚浴袍,不過下次都係小心d ,等我再買另一件比巨龍先....多謝你share ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 至驚凍親。唔想帶佢去玩變成累到佢病

      刪除
  2. 我都下水禮完,係好想好似你們成日寫到blog呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經算寫得慢啦,同其他神級blog媽無得比
      我夠想好似你咁影咁多靚相,但老公無乜耐性。。。

      刪除
  3. 完全唔怕水叻叻呀﹗燒腩仔到宜家落水時都要畀D時間佢warm up先得﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為曾睇過其他媽媽的blog, 知道bb第一次落水好可能會喊, 所以我都有這個心理準備既, 但老公就無這方面的顧慮, 一心認住個仔一定會玩得好開心, 但如果瞕瞕真係突然喊, 佢應該會好錯愕和無措

      刪除
  4. 件浴袍好正喎, 著起成個少爺仔咁
    瞕瞕同爸爸坐喺度玩水, 真係成個餅印咁呀
    我都係買有袖泳衣, 但有時見其他小朋友肉騰騰咁游水又覺得好得意

    回覆刪除
    回覆
    1. 件浴袍係瞕瞕出世戈時買架, 原本諗住幫佢影寫真用, 但因為佢細粒, 所以一歲先0岩著... 著去游水仲大派用場添, haha
      yesyesyesyesyes, 我重複睇左瞕瞕玩水段片無數次, 我覺得佢好似我迷你版的老公

      刪除
  5. 間嘢好似好正咁喎,有機會真係要去試吓至得
    帶咗帽嘅瞕瞕好可愛呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 間野從澳門去真係好近好方便, 就好似你地從羅湖去深圳咁
      值得去的, 要帶妹豬佢地玩下

      刪除
  6. agree, 我都買左有袖泳衣畀包包,仲係潛水衣質料,夠晒保暖!但更衣室好多時都有冷氣,換衫時都怕佢凍親!呢頂草帽我都買左呀,好可愛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀我都有睇你最新既blog, 包包游水好有姿勢呀
      夏天戴草帽幾好, 遲d我仲諗住配套涼鞋, 水壺仔比佢, 帶佢去公園影寫真, 拍出夏日的感覺, 不過要等佢識行至得

      刪除
  7. 瞕瞕好叻叻呀,第一次落水都唔驚驚,仲咁拍水好可愛呀!
    依度好似幾正喎,同小朋友去玩真係一流。我老公都話想搵次短trip試下帶肚B去,如果OK就挑戰長途呢

    回覆刪除