網頁

2014年5月27日 星期二

淘寶6蚊108張認物卡

大陸有個叫做<萬嬰追蹤>的節目,從中我知道bb最早在七個月大就會認物,甚至可以從一堆圖片中拿起正確的一張給你。


所以在瞕瞕七個月大的時候,我在淘寶買了幾盒認物卡給他。不過我買回來後並沒有馬上開始教他,因為那時他還未識坐、爬,大動作似乎麻麻地,而且仲做緊物理治療,我努力於幫佢追上進度,無暇教佢其他野。


 

書中常說:「黃金早教頭三年。」有時我都懷疑自己是否已經浪費了頭一年(苦笑)


說回正題,嬰兒透過認物卡學習有一些重點:


一)實物圖比卡通圖好


二)一張一張慢慢認,不要一下子一大疊卡片放在他面前,由生活最常見的東西認起。嬰兒對水果和動物是特別感興趣的
 

三)如可以,多找機會給他看實物作對照,總之是跟生活相連的。例如將一隻香蕉放在香蕉卡旁邊,這樣他會左看看,右看看,加深印象
 

瞕瞕喜歡吃香蕉,我會成條蕉俾佢食,所以佢成日(幾乎日日)都會見到實物。因此,他第一張認得的卡片就是香蕉。重複考佢都認得。


 
 

反而蘋果、橙,我都係先榨好汁才給他,實物少見,遲d再教佢。


瞕瞕是個細膽的孩子。佢第一次見到沖涼盆有隻鴨仔玩具,直頭驚到縮起晒手,超誇張。經我不斷鼓勵之下,加上時日一長,而家佢已經同鴨仔做左好朋友,佢仲識禁隻鴨仔噴返d水出黎。


鴨仔算是他第二張識認的卡片,順便教佢講"duck",估唔到佢又講到喎(在錄這段片之前未試過)。每次見佢跟住我努力地學發音,都覺得很過癮。


 

7 則留言:

  1. 瞕瞕叻仔喎
    我都覺得實物圖會好啲
    但暫時我有買呢啲咭, 我用實物話佢知咋

    回覆刪除
  2. 瞕瞕好叻呀,咁快就識,叻仔叻仔~~

    回覆刪除
  3. 瞕瞕好叻!
    对一仔,我已浪費了兩年呢!
    6元,好抵!可否分享條link那里買?
    請問卡背面是繁体中文字嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. http://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z09.2.9.336.8bxd0v&id=16596345846

      刪除
    2. 背面的字是簡體, 我覺得無礙學習認物, 因為d字係for大人睇, bb應該三歲之後先學認字會較好, 到時會買另一套卡給佢

      刪除
  4. 叻仔呀﹗咁快就識咁多嘢﹗我屋企都有呢D卡,但我好懶無乜畀佢睇,只係見到實物時教佢咋﹗

    回覆刪除