網頁

2014年5月21日 星期三

瞕瞕有書讀了!

如果唔係親身經歷過,好難感受而家托兒所有幾難抽。幫瞕瞕報左八間托兒所,連後備簽都無,全軍覆沒。


其實托兒所現場抽簽是公開,公平,公正的,無得做馬。當天是星期六下午四點,我sick leave在家沒有去睇,但有很多媽咪影低個結果post上網。我的心情就好似對六合彩飛咁,小心翼翼地核對每一個號碼,對完成疊無張中,非常失望。


星期一上午九點,我再自行在官網輸入資料查看結果,但佢地sever down左。我便打電話去問:抽簽戈日我無去,而家上網又查唔到,點做好?對方話:你可以直接過來看嘛,若真的沒有,即時在我們這裡登記做後備。


雖然知道機會極之渺茫,但我仍想盡最後一分力,這樣我內心會好過些。


「有人辭職歸故里,有人漏夜趕科場。」以我所知,有小朋友一個人同時中左十枝簽,運氣好到你唔信!其他也有一人中兩三枝簽的情況。但到了註冊日,畢竟他們也只能揀一間,所以必會放棄其他;而有些人漁翁撒網,抽中又嫌遠唔去;有些人驚小朋友太細個,想等下一年再報過;更搞野既係,有些香港人攞住澳門新身份證,襯熱鬧報下,反正都上網報,又不用排隊,即使抽中左當然唔會真係過黎讀。


所以最後會有d位流返出黎。註冊日一過,我們就收到托兒所的驚喜電話。我很慶幸乜都有幫瞕瞕試過,令他得到這個機會。


我們已經辦好了註冊手續。介紹下這間托兒所先,離家並不算近,偕同瞕瞕前往需時三十分鐘,星期一至六可托,由朝早八點到夜晚七點。。。真好,我終於可以多返少少私人時間了,生仔後一直缺乏保養,打扮,熬成黃臉婆,以後等瞕瞕返左托,我可以繼續做facial, spa, 整頭髮,化妝,扮靚,找回一點自信也好。


講笑咋,以上戈個唔係我想瞕瞕讀托兒所既主因。


我瀏覽過托兒所既環境,知道佢地大部份的早教教材就是我原本想買的,例如疊疊圈,手推學行車,腳踏車,情景屋,積木,認物卡等。講真,托兒所都有我就無謂買咁多放喺自己屋企了。讓他跟其他小朋友一齊玩,學習分享概念仲好。






不過有樣真心想依賴托兒所幫手的就是:戒片和自己食飯。托兒所有一系列標準流程,期望瞕瞕能在那邊養成良好生活習慣,為佢將來讀k1作充足準備。家中老人太嬌縱孫了,我認為交比專業人仕去教會更好。






間托兒所分嬰班,小小班,小班和大班。以瞕瞕的月齡,他會讀小小班,僅有一班,一班得十個人,但有兩個阿姨,資源充足。


小小班就是這樣圍住阿姨上課,十個孩子表現如何,一目了然。雖說不應該去作比較,但事實又不想自欺欺人,而且也只有在比較上下,才會看得清楚每個孩子能力的強弱點,性格的優缺點,方能引領他作更好的發展,不是嗎?




如無意外,今年七月開學,瞕瞕會在這裡一直讀到考k1。祝願他有快樂的群體生活。








20 則留言:

  1. 恭喜晒呀
    從你跳脫從容啲文字中, 真係感受到你開心同鬆一口氣
    睇你介紹好似好唔錯咁, 相信瞕瞕都會喜歡
    7月就開始, 好快呀, 同埋時間都幾長咁, 你捨得架拿?

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在心情真係好好,其實我都病左十日,呢下可以「藥」到病除了!
      但我老公無我咁高興呀,佢嚴重唔捨得囉。
      不過無得話捨唔捨得既,我同老公都要輪班,而一返屋企99就即刻將瞕瞕交返比我地,所以瞕瞕係分別俾三個人經手湊,而我地三人又各自有唔同湊仔方式,令佢生活作息無可避免混亂,希望托兒所比到佢規律既生活。
      咁又唔一定朝八晚七既,最早可以四點就去接佢,如果我早收工的話都會。

      刪除
  2. 恭喜恭喜!30分鐘車程都算ok,10人一班更ok,学校環境睇落又大又乾淨又光猛,媽媽你可以放心了!
    学費雜费貴吗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你,是三十分鐘的步行路程呀,可以接受。間托兒所有好耐歷史了(since1989),不過在2011年10月搬遷到現在新址,所以真的很新淨,衛生方面亦搞得好好。費用好像是1800元一個月。

      刪除
    2. 1800 好抵喎......香港依家好crazy, 又要爭, 又要interview, 仲要閑閑哋幾千蚊個月, 其實我覺得好唔健康, 但生在香港, 冇辦法, 都係要夾硬參與呢個遊戲 (唉)
      聽見到鄧你開心, 依家有個固定模式/環境俾瞕瞕成長, 做父母嘅可以放心去職場打併咯~

      刪除
    3. 1800是在有政府資助情況下的費用, 一般私托都收3千幾, 但質素卻可能比不上前者(因為政府對私托監管無咁嚴), 所以大部份人都好恨抽到, 如果真係抽唔到先會考慮私托.
      澳門有d私托都好crazy, 最貴戈間要15000一個月, 真係唔係普通人讀得起

      刪除
    4. 托兒所,澳門都有資助,好好呀!
      一仔N班半日班每個月二千六,未計雜费呢,香港N班無資助,要到k1先有!
      雖然無規定N班一定要讀,但大势所吹,hk政府又叫人生,但資助、托兒服務卻不足!

      刪除
    5. 係喎,一仔最後係咪讀英皇?我見你地有去試堂

      刪除
    6. 我睇晒你成個求學篇了, 留左好多言比你呀!

      刪除
  3. 恭喜恭喜恭喜恭喜恭喜恭喜恭喜呀,真係一個好消息,好在你努力咩都試喳,王天不負有心人^^
    從照片睇,感覺好好呀,希望瞕瞕會適應啦~
    澳門係咪不流行n 班架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝。剛開始的時候會被安排返一,兩個鐘,跟住半日托之後先全日托,讓小朋友逐漸適應。我相信瞕瞕會順利過度的。
      托兒所根據月齡分班的:嬰兒班,小小班,小班,大班,會逐級升級。到大班即2-3歲,在托兒所的生活就會趨近per-nursery,即你們的N班(澳門沒有N班的),會開始教佢地考k1內容,亦可以直升k1,所以我真係放心晒。

      刪除
  4. 恭喜晒﹗終於搵到心水學校啦﹗不過返學時間真係好長吓喎,係唔係要match返大人返工時間?咁有無得早走㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,托兒所的原意是幫雙職工照料孩子,所以時間是相等於大人返工的時間。最早可以四點鐘就去接,一定唔會七點先去,免得到時走剩瞕瞕一個,佢會孤單架:(

      刪除
  5. Yeah,恭喜晒c琪同瞕瞕!有書讀就好啦,好彩有位放埋出黎,而個職員明知多人爭都咁好提你黎睇結果同登記做後備,果然唔到最後一刻都唔好放棄呀!
    7月就開會返,好早呀,香港好似9月先開始,不過有人話會8月有暑期班去warm up下~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估瞕瞕係蛇b先咁好彩咋,如果係龍b恐怕無機會了。因為瞕瞕即使今年唔得下年仲可以再抽過,但龍b今年入唔到的話,就要頂硬上直接考k1了,所以龍b既競爭更大,肯定唔會有人讓位。

      刪除
  6. 嘩恭喜呀, 放下心頭大石了; 自己食飯同戒片, 兩樣我都冇信心成功呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信托兒所有一系列訓練的方法,已放心交俾佢地

      刪除
  7. 恭喜呀,有咁多小朋友陪一定吾會悶!

    回覆刪除
  8. 恭喜呀!睇到啲相都覺得學校唔錯呢!我都要開始煩n班,包包係細b,唔知爭唔爭到,唉!

    回覆刪除