網頁

2014年5月3日 星期六

週歲抓周。隨遇而安

寫在前面: 唯望孩兒愚且魯,無災無難到公卿。


抓周,英文為Draw lots,從魏晉南北朝起,在民間流傳已久的習俗。它是男兒滿周歲時舉行的一種預測前途和性情的儀式,是第一個農曆生日紀念日的慶祝方式。它與出生報喜,滿月酒,百日宴等一樣,都屬於傳統的出生成長禮儀。其核心是對生命延續,順利的祝愿,並具有家庭遊戲性質,由大人將小孩抱來,令其端坐,不予任何誘導,任其挑選,視其先抓何物,後抓何物,以此來測卜其志趣,前途和將要從事的職業。(摘自維基百科)


農曆五月初四,我下班後趕回家為瞕瞕進行抓周儀式。幸運地,時間並不算太晚,只是下午四時許。正正適合我用自由光拍攝。我在大床上舖上米白色毛氈作為攝影背景,因為柔和的顏色可以抓取更多自然光。


點知瞕瞕竟然害怕毛氈上的粒粒,佢用手指試探督下d粒粒,就馬上縮手,然後青晒塊面,皺眉,扁咀,最後哇哇大哭,仲走佬。



雖然生日是不應該喊的,但我仍盡情紀錄這些分分秒秒,因為我實在喜歡你的每一個表情。




呢隻傻豬乜都驚一餐,我唯有抱住佢一齊坐在毛氈上,用手掃下拍下,話其實好舒服唔駛驚架,氹左好耐佢終於肯放下設防,使我的攝影任務得以繼續-___-...






運下功先,哈哈。





老公提議我將十件抓周物品一字型排開,好讓瞕瞕觀察得清楚,提高這個遊戲的公平性。瞕瞕似乎很感興趣,蓄勢待發。好,ready,go!




睇定d先。。。瞕瞕左望右望,心大心細,諗緊究竟攞邊件好呢??比想像中好好玩,仔仔真係觀察過一輪先,佢唔係隨便攞一件架。






老公真心很了解個仔,佢話覺得佢會攞足球,瞕瞕諗左一陣,結果真的決定要個足球。





朋友話bb都鍾意圓形,所以多數揀波波。唔係囉,我幾個朋友的bb都不約而同地揀左枝筆,代表有藝術天份。


除左足球,瞕瞕都對個錢包幾有興趣,摸完又摸。阿嫲笑佢發錢寒$.$








 


其實我原先準備左個篩既,既然有喺度就物盡其用啦。於是我們將抓周物件整齊地放在篩上,讓瞕瞕玩多一次,也可以影多幾張相嘛。



黑板(教師),博士帽(學者),足球(運動員),咪(主持人),槌(法官律師),放大鏡(科研),算盤(會計財務),筆(作家記者),警車(紀律部隊),錢包(商人老闆)




出乎我們意料,瞕瞕並非直接從篩上抓取物件,而是一揚手就將篩打翻,小物件跌晒出黎,足球隨之滾呀滾,吸引了瞕瞕的視線,所以佢又再一次抓起足球^^"













可能你真的有運動細胞呢。







第二次結果同第一次完全一模一樣,瞕瞕也對錢包感興趣,甚至愛不釋手。冥冥中好似有d預示咁。




另一個朋友估佢會抓架車車,連我也是這樣想的。其實我們曾經塞過枝筆俾佢,佢直頭反手撥開唔要,可想而知-__-...


老公驚穿著涼爽的瞕瞕會著涼,全程都緊閉門窗進行。玩左個幾鐘,我身水身汗,盡興完成任務。




14 則留言:

  1. 哈哈!我anki 都係第一次同第二次結果一樣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真既?戈時anki抓左咩?你覺得準唔準呢?

      刪除
  2. D 相好靚呀,瞕瞕好勇敢,在你鼓勵下會嘗試,第時一定會係一個真的漢子呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 氹下都ok既, 其實氹左好耐, 起碼半個鐘呀^__^"

      刪除
  3. 瞕瞕喊喊個樣好得意
    好乖仔肯戴帽, 我蛇仔明一定唔肯

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我都好鍾意影bb喊樣架
      瞕瞕知自己無頭髮, 戴帽好睇d嘛... 講笑咋, 佢由細到大都戴慣咋, 真係無乜抗拒, 你睇我置頂張相, 佢一出世就幫佢戴啦

      刪除
  4. 原來有d咁既玩意, 我都想比龍BB 試下!

    回覆刪除
  5. 你写得好詳细,d相影得又靚!我都係幾個月前先知有咁既儀式,可惜果時一仔已歲幾了!
    兩次測試的结果都相同。。。唔通係未來天价的球壇明星!?:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你既欣賞... 後來仲有玩多次, 果次第三次都係攞足球. 好啦, 第時返學就比瞕瞕參加足球做課外活動啦, 或者佢真係鍾意.
      其實佢鍾意咩我都無所謂, 最緊要持之以恆, 如果睇住佢第時有自己一team好波友, 從中找到生趣, 我真係好會開心好放心好安慰

      刪除
  6. 好得意呀。你係邊到買到呢D咁靚的道具呀?我都想我仔遲下一歲時試吓。

    回覆刪除