網頁

2014年5月23日 星期五

一歲至少要識十個指令

一歲小朋友正常會識十個指令,等我又諗下瞕瞕識邊幾個先。


按時間先後順序,佢七個月大識得bye bye~




跟住好快識得kiss,同佢講kiss me,佢會用咀仔錫你的臉。但唔知係咪怕醜,佢而家死都唔肯啊。佢會改以伏在大人的膊頭上嗲嗲,來取代kiss。
  



二月時澳洲姨婆來我們家寄住兩個月,佢成日同瞕瞕講英文,教識佢give me five. 同時佢叫瞕瞕個英文名Herman,會應我地。




我地都有教佢飛吻,但佢成隻手放進口中。




問佢好唔好,例如好唔好味,佢只識搖頭(乜都話唔好),而家叫佢「叫嫲嫲啦」,又係一味搖頭,明明識都唔肯叫人。


很早的時候已開始教佢拍手掌,但唔知點解教極都唔識,同齡咁多bb得佢一個唔識。佢合埋隻手唔識打返開,起勢係咁fing,於是轉而教佢呈請。但一歲生日過左幾日,佢又突然識拍手掌。問佢開心係點,佢會拍手,讚佢叻叻,佢又自己拍手助慶。

 


瞕瞕對聲音特別敏感,很小很小的時候已會遞著聲源尋找方向。十個月大直頭掀開張被,找我收埋了的iPhone。即使戈樣野唔發聲的,只要佢見到我收埋就會嘗試去搵。例如尋找枕頭底下的搖控。


明白因果關係。問佢搖控開咩架,佢會舉高對住部電視或冷氣,如果成功開到,佢興奮到卡卡聲笑,仲笑到碌地。


佢亦會專登丟d野落地,等你執返俾佢,個衰仔仲陰陰咀笑。執返之後叫佢「俾」,佢又肯俾。我俾返佢佢再俾返我,俾來俾去,樂此不疲。


叫佢企就企,坐就坐,勤於做運動。隨著佢企同蹲既動作愈來愈純熟,希望佢快d放手行,至少入托時識自己行就好d。


 

瞕瞕是個古靈精怪的孩子,捉住佢手仔或腳仔聞下話好臭呀,佢會大笑,用這種搞笑的方式,佢很容易就學會了兩個身體部位:手和腳。一問佢手手呢,腳腳呢,佢會遞高俾你。


其實佢仲識認生果卡片,問佢香蕉呢,佢能夠從一堆認物卡中執張正確既俾我。




還有,佢識扮大笨象既叫聲,跟iPhone的一個apps學的。


覺得瞕瞕學野都算幾好,不過佢有脾氣和情緒,唔係你想佢做就做。我認為佢可以如期識晒考k1 d野,但沒有信心佢會正常發揮,因為佢非常扭計,少少野就喊。所以將來都係睇佢造化考到邊間就讀邊間,反正我沒有名校情意結,無論結果怎樣我們也不會因此感到沮喪或失望。


16 則留言:

  1. 瞕瞕叻叻,識好多野呀!我包包唔知點解學極唔識,byebye由佢出世講到依家都唔做,又唔鍾意錫錫,唉,有無書教人點教bb架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我參考依本書
      http://item.taobao.com/item.htm?id=20909687619

      刪除
    2. 瞕媽,呢本書你介紹完我已經買左啦,我知bb應該要識咩,但包包教極都唔識(>﹏<)

      刪除
    3. 除左要識咩,本書有教你點教,仲講得好詳細。未識都要keep住教,好似我教瞕瞕拍手掌咁,起碼教左五個月,日日都有教佢。初時佢只識兩手緊握在一起,唔識分返開,我就捉住佢隻手做。

      刪除
  2. 原來要識咁多!暫時anki 都識!不過仲未識行路!

    回覆刪除
    回覆
    1. 老人家話,快學行就慢講野,快講野就學行慢,唔知係咪真?

      刪除
  3. 瞕瞕學野好快,叻叻呀!
    肚B到宜家都唔識點頭or搖頭去示意架 ~.~

    回覆刪除
    回覆
    1. 快架嘞。不過bb都係識搖頭先過點頭。

      刪除
  4. 我記得燒腩仔又係好後期先識拍手,突然學識係因為有日去飲茶,隔離枱有個細過佢嘅女仔向我哋拍手,唔知係唔係朋輩影響,佢睇完返屋企就突然識啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀bb好鍾意模仿,特別係跟住其他bb,所以人地話如果一屋兩b,細戈個會學得好快。
      唔知艾菲想唔想生多個呢?

      刪除
  5. 識搵生果咭咁叻?想像唔到呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我要強調佢暫時只識「香蕉」,因為我會成隻比佢食,佢有好多機會見到實物。

      刪除
  6. 瞕瞕好叻仔喎, 識好多
    細路吸收能力好强, 同佢講咗幾次, 佢似懂非懂咁, 但有日又會突然做返出嚟
    我覺得蛇仔明學嘢都算快, 大概一兩個月前, 佢好好教, 我仲沾沾自喜, 點知越大就越衰, 又唔專心, 唉, 兩個字, 惡搞呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知呀,瞕瞕都係周屋走,又有幾可坐低聽我講-__-...
      我都係趁同佢洗頭時,面對面,你眼望我眼,教佢講野,佢會跟住我講,好過癮。如果發唔到音既,就定睛望住我。

      刪除
  7. 原來要識咁多野架,等我又數下巨龍識邊d 先,heehee ^^.....
    "飛吻" ,巨龍又係,最近愛上食手,未識飛吻......點攪啊 @0@

    回覆刪除