網頁

2014年5月6日 星期二

失落,仔仔沒有抽奬運

昨夜凌晨母親會聖約翰托兒所官網流出了一份名單,長長的五版紙,都沒有瞕瞕的名字,連後備都沒有,好唔開心睇左好多次好多次。。。先接受到這個事實。


這間托兒所就在我們住所附近,只相隔了一條街一個路口,聲譽數一數二,而且在有政府資助的情況下,收費並不貴。每天經過都看見家長從遠遠近近,牽著小朋友的手來送他們上學,心裡非常羨慕。可惜這個美麗的幻想已被抽籤結果徹底粉碎了,今次真的很傷心。


誇張點來說,現時每十個小朋友去爭一個學位,所謂一托難求,但有些家長卻一個人同時抽到幾間,使我仍相信有運氣的存在。


如果可以用我個名去抽,一定好得多,因為我都幾有抽奬運。由細到大我被抽中的次數多到數不清,甚至會想點解成日都抽中我既?


CTM電訊公司首階段開始提供寬頻服務,全澳門客戶有十個名額免費試用,咁都抽中。


暑期活動有二千幾人報名,我竟然中簽,仲排20,想報乜任我揀。


報名澳門日報優異生旅行團,屆屈都抽到,所以我有機會去過中國好多唔同省份遊覽。


填字比賽,問答比賽,不但抽到仲要係頭奬,3000元現今,但我只入左一份表。


聖誕Party,公司春茗總是上台攞奬。


公積金問卷調查,成個局只抽一人都揀中我。


Starbucks,結帳時會抽出當天幸運兒,免費獲飲一杯咖啡,名額一天一個。咁都中過兩杯,但我又不是經常幫襯。


慣左,所以我一直對抽簽抽奬無乜感覺,但阿仔真係毫無抽奬運。




13 則留言:

  1. 唔好灰心啦, 瞕瞕先第一次參加抽獎之嘛

    回覆刪除
  2. 你真係超有抽獎命!
    我明你感受,因一仔最后得一間有offer,但我对間幼稚園完全無信心!
    澳門的托兒所競爭咁激烈,十個得一個有位,最后果九個点算呀?
    HK有扣門,澳門都有嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 扣門, 係咪即係走後門呀? 我地唔識人喎

      刪除
    2. 唔係走后門!我地依边5月要比第一期学費,一仔果間要二千幾,但8月先开学,依個時候d家长如果有幾間幼稚園offer,就会決定只比一間,唔比既放棄,咁会有位放番出來,d家长会call学校有無位多及收唔收,咁就叫自己叩門law。澳門有依样野嗎?

      刪除
    3. K1就有。但托兒所本身都有後備名單,要比後備戈d入左先。

      刪除
  3. 唔好咁諗啦, 而家有好多bb所以競爭好大, 咁暲暲唔去呢間會去邊度架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 會在屋企等到三歲再考k1,佢之前報其他都抽唔到。睇住其他小朋友會在托兒所學到野,父母真係輕鬆好多,而我地就要自己在家教育,點都會有些壓力

      刪除
    2. 嗯....明白....但有冇得試遠小小的學校啊?

      刪除
    3. 報左七八間都抽唔到, 後備都無, 塵埃落定

      刪除
  4. 或者到下一年考K1靠實力,間間都搶住收暲暲呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實是下一年再下一年(2016), 先考k1呀

      刪除