網頁

2014年4月23日 星期三

抓周前傳

根據中國傳統習俗,男兒在滿周歲的時候會進行抓周儀式。



衣服我給他準備好了,虎頭帽和肚圍都是請老人家,一針一線地繡上去的。圖案不是普通的龍與鳳,而是有特色的生肖小蛇,還有他的名字和祝福。






這小子也很會擺post,非常合作比我影左幾張相。期待下週的抓周^^






8 則留言:

  1. 超可愛呀~~~ LIKE 爆
    呢個年代仲搵到人手繡, 勁呀, 超期待你分享
    我都想喺蛇仔明生日會上做呢樣嘢, 但UP 嚟UP 去都唔知叫咩名, 原來叫抓周
    SEXY 瞕瞕好多牙仔喇喎

    回覆刪除
    回覆
    1. sexy, yes, haha, 本來仲有對鞋仔的, 但我覺得光著腳丫更可愛
      估唔到瞕瞕一d都唔驚老虎, 一見到就伸手要摸, 畢竟是吉祥物, 我都好期待抓周時刻, 下個星期就係嘞, 人地話農曆週歲先準個喎, 我也等待你分享~
      佢出左九隻牙仔了

      刪除
  2. 瞕瞕個look好正呀!!!
    一針一線咁繡件衫,真係唔講得笑,好有紀念價值

    回覆刪除
  3. 抓周,好好的傳統啊~
    件衫仔好靚呀,邊樹訂架?
    期待瞕瞕抓周分享呀 ^^

    回覆刪除
  4. 好靚呀,我好鍾意傳統野!瞕瞕著起超可愛呢!依家真係好難搵到人手刺繡啦!期待你分享!

    回覆刪除
  5. 我好無知, 完全唔知呢樣嘢添, 期待你嘅分享

    回覆刪除