網頁

2014年4月8日 星期二

我們獨處的時光

每日放工的時刻,我都歸心似箭,迫不及趕回家。因為我好掛住瞕瞕,我心中最稀罕的,是自己的孩子。


瞕瞕最喜歡去公園,他看到在嬉戲追逐的小朋友,會高興得手舞足蹈,好似自己都有份參與咁。


有時天氣不好,就會留在家裡,同瞕瞕一齊玩玩具,講故事書俾佢聽。






















時光總要豐滿你的羽翼
帶你飛去更遠更精彩的地方
所以在你還那麼依戀我的時候
我會儘可能地陪伴你
享受這隻屬於我們的
短暫又幸福的時光

5 則留言:

  1. 我都係,放工即刻趕返屋企,想買少少野都唔得。啲相影得好好呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,這是我第一次帶大機出街幫瞕瞕影相呢^^

      刪除
  2. me too~我依家日日未夠鐘已經執定嘢,一夠鐘放工即撇,趕返去見妹豬

    回覆刪除
  3. 暲暲個樣好似大個仔咗好多呀

    回覆刪除
  4. D人成日話媽媽級女人做嘢冇咁搏, 依家自己生咗BB, 明哂!

    回覆刪除