網頁

2014年4月17日 星期四

爬牛牛,青蛙跳

爬呀爬呀爬呀,爬多d爬多d。。。個個都話多爬對嬰兒的協調能力發展有良好影響,所以我地都唔會再介意瞕瞕爬出playmat度。




而家佢一旦發現到目標物,就可以爬得更快更遠。這個目標物通常都是我^__^"


十一個月大的瞕瞕,尚在分離焦慮期中,他不會容忍至親的人離開視線範圍,我在廳間行來行去的時候,佢就起勢地追住我,真是一隻跟屁蟲。


由於他用盡了九牛二虎之力,爬到最後有d累累地,一面伊伊鞋鞋變左青蛙跳,係咁撲上黎,哈哈好搞笑。


3 則留言:

  1. 瞕瞕青蛙路個樣好高笑呢﹗好有腰力呀~~

    回覆刪除
  2. 分離焦慮可以點處理? 最近我有時放水晶梨上床瞓, 我一行開佢就喊, 但一向如果我地唔行開, 佢就會八八卦卦唔願瞓, 所以要行開, 點好呀?

    回覆刪除