網頁

2014年4月22日 星期二

黑沙海灘一日遊

自從大肚就無去過黑沙,算起來都有成兩年時間。趁住復活節政府補假(非正式假期唔會太多人),帶瞕瞕去行下先。


黑沙的沙為何會是黑色?講少少地理知識啦。黑色的沙是由海洋特定環境形成的「海綠石」礦物所致,海綠石受海流影響,經風浪被帶上岸,使原本潔白明淨的沙灘,變成神秘的黑沙灘。。。這是小學秋季旅行時老師教我們的,瞕瞕大個些我都會解釋給他知道。




其實黑色的沙是很特別的,可是近年數量少了,聽說是被遊客帶走了。




而家黑沙整左道行人道,使我們不必走落沙灘,也可以近距離欣賞到海浪。不過今次我地都無乜準備,只是來走走,看看環境。下次(應該是暑假)打算再來,會穿上t恤短褲,帶埋堆沙玩具來玩。





  


我看中了德國Hape的堆沙玩具,玩沙玩水也有助統合感覺的發展。雖然我有點驚曬黑,但我也不想剝奪小孩子玩樂的機會。應該多帶他出去的。






10 則留言:

  1. 搵日如果去澳門,一定要睇下呢個黑色沙嘅沙灘至得

    回覆刪除
  2. 想問吓沙灘隔離宜家仲有無好多好香嘅BBQ嘢食呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀仲有呀, 我都買左燒雞翼同燒魷魚鬚 :P

      刪除
  3. 其實澳門話細都唔細, 我未去過黑沙......有機會帶埋蛇仔明去行吓先

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機會我都想去下香港的海灘, 因為我都未去過

      刪除
  4. 呢個Hape同普通果D有咩分別架, 我見價錢差四五倍呢....

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果以淘寶貨來比較, Hape造工光滑, 其他有毛刺邊緣, 會拮親手的, 所以寧願買貴少少... 但Hape真的不便宜, 又或者我會去玩具反斗城買, 睇定d先

      刪除
  5. 原來有遊客帶走d 黑沙....so crazzzzzy @@"
    好多 bb 都開始玩沙了,可惜我又唔識游水又怕曬....哎呀...冇咩動力捉巨龍去玩沙添,你地就好啦,開始諗玩沙.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 諗姐, 未實行呀.
      其實我以前好鬼懶架, 係有左自己既小朋友, 先成日諗住帶佢去邊去邊, 因為他是我的動力, 不斷地鞭策緊我

      刪除