網頁

2014年7月25日 星期五

男女有別的playgroup

因為一心送瞕瞕入托兒所,所以沒有再搜尋其他playgroup的資料。不過咁啱在Facebook收到邀請,人地會所試搞一個類似playgroup的活動,時間在瞕瞕入托前,我想以後會參加托兒所以外活動的機會其實不多,不仿趁機帶佢見識一下,於是便跟一位新相識的媽媽一齊報左名。


到場後人齊先發覺,20pairs家長bb裡面,只有我和那位媽媽的是男仔,其他都是女仔。很快地,我們就知道即使在這個年紀,男女也是有極大分別。


第一round是warm-up, 在playmat上放了一些軟積木和少少玩具。開始時瞕瞕都唔係幾吼,他更感興趣的是,不斷地周圍爬來爬去。當他摸熟了新環境後,才停下來開始把玩這些玩具。


叫到名字時,瞕瞕識舉手話到,表現醒目。




第二round Miss安排家長和bb一起坐在playmat上,播英文兒歌讓我們跟著裡面的人物做動作,例如:點頭,拍手。這時候問題來了,瞕瞕根本坐不定,佢唔要坐定,佢要爬出playmat去搵第二d野玩,另一個男仔的情況都係咁,而且佢已經識行,佢要自己行來行去,有幾遠行幾遠。


反觀其他女仔bb,不管她們是不是真的懂VCD的內容,即使惘然也好,混沌也好,但她們就是乖乖地坐定在父母身邊。


之前睇過本書,話男仔肌肉比較發達,紅血球也多30%, 因此好動是正常的,但男女bb行為之間的巨大分別,我還是頭一回親眼親眼目睹。我嘗試過將瞕瞕拉返playmat度坐低,佢馬上大哭大鬧,驚動了Miss,叫我唔好迫佢。我仲以為瞕瞕的心情不好,但佢逃離加鎖,爬開幾步後,竟向我露出了個頑皮的微笑,好像奸計得逞似的。


第三round是接觸小動物時間,Miss拿了一疊卡片給我們,有貓,狗,鱷魚,鴨仔等,上面有些特殊材質,如仿貓毛,鱷魚皮可以俾bb摸下。我又留意到,女仔的動作溫柔很多,那個小男孩好大力咁弄皺了一張卡片。瞕瞕又點?估佢唔到。。。佢係咁用張卡片遮住自己塊臉,博我見佢唔到,同我玩躲貓貓。


第四round, 茶點時間,散場。


是次活動給我的啟示,男仔女仔真係唔同教法,考k1男仔可能遜色少少。


PS. 單拖好難影到相,是以我拍了一段短片,有興趣可以入下面連結睇:


http://magis.to/OywnBFsBRwIsIX0EDmEwCXt9

8 則留言:

  1. C琪你睇好多育兒資料, 想請教吓你, 最近水晶梨好曳, 一見到D鍾意嘅嘢就要攞, 唔俾就喊, 甚至我俾隻杯佢飲水, 飲完又唔肯俾返我, 一定要攞住, 我合埋個蓋先俾佢攞住都唔得, 一定要開, 總之一唔喏佢心意就扭, 呢個歲數咁自我中心係咪正常? 應該點? 由得佢喊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講戈d全部都好正常,如果小朋友唔識扭你仲驚呢。通常戈樣野無咩特別我都會俾瞕瞕玩,包括地下和牆壁,佢只不過係想觸摸下個地下和牆壁的感覺,慢慢佢就會得出一組經驗-一眼望埋去就知地下是粗鞋而牆壁是光滑,愈摸愈少,而事實也是如此。但有些東西則堅持不讓他搞,例如有危險性的(刀、筆),或會失禮人家的(佢曾扭計要我打開公眾場所紅十字會個透明捐錢箱,當然這是不可能的)這時候我會迅速地轉移佢的注意力,俾另一樣野佢玩(鎖匙),我唔同意由得佢大喊,我會盡力引開佢。當然佢而家仲細,可以俾我引到,大個d就唔得,但大個d又可以同佢講道理呢,係咪?

      刪除
  2. 我都覺呀,包包都係,唔可以坐定定!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗緊辦法提升瞕瞕的專注力,一齊努力吧!ps. 我強調我只是想他學懂專注而並非很乖

      刪除
  3. 不過龍BB 返緊個間PG 有D女仔勁走坐吾定,反而有D男仔坐得定,我念都係睇每個人性格!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係見到大部份既女仔都好乖,而大部份既男仔都係好動份子,哈哈

      刪除
  4. 燒腩仔起初返playgroup都坐唔定,不過返得多知道坐定先有嘢玩,絕大部分時間都會坐定,係break時先會喪走,所以我覺得係有得train

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個試玩的playgroup 好流,說好了的外籍導師?沒有。埋枱玩既野?沒有。如果有既話我相信會好d既。

      刪除