網頁

2014年8月7日 星期四

驚險,斷續十多日高燒

在一歲兩個月的年紀,瞕瞕進托兒所了。本來這是一件很值得記錄的開心事,在短短幾天間,我們看著他是如何去適應,被阿姨讚全班最叻。可是突如其來的一場生病,將我們順遂平穩的生活打亂了。
 

每一天我都以為快要病好,但這埸身體硬仗沒想像的易,直至動手打這篇blog時,瞕瞕已連續發高燒第六天,住院第三天了。


Day1 2014.07.31(四)
3pm的時候,收到托兒所護士的電話,說幫瞕瞕探熱39度,問我接受幫他塞肛,還是馬上接他回家。我看還有差不多一小時就下班,就決定讓她先處理,等我下班在正常放學時間才接他回家。


因為已用藥的緣故,接回家後也沒異樣。但9pm臨睡前,發現他又39度,再幫他塞肛。


半夜兩點我似有第六感地醒過來,順手摸一摸身旁瞕瞕的額頭,肯定又再燒了,一探39.9度,便跟老公連夜趕去山頂急診。
 

山頂護士又塞肛,我地等了兩小時,體溫降返38.3度,便離去了。


順便問醫生寫了兩天「陪病假」,好使我在家裡照顧和觀察瞕瞕。


Day2 2014.08.01 (五)
一早致電托兒所請假,然後一個上午都沒甚麼特別,就是38點幾。下午陪瞕瞕午睡,醒來時竟燒到超過40度!我心裡吃驚了一下,還以為探熱器壞了。


正巧老公下班回家,我們又帶瞕瞕睇醫生,這次睇鏡湖,分流時探熱40.7度。其實兩間醫院對處理發燒都一樣,護士先幫bb塞肛,等退燒到38.5度叫你回家。


不過在同一病徵下,鏡湖會比山頂開多少少藥:抗過敏藥,止咳水,化痰藥,抗生素;山頂只開了抗過敏藥。


其實瞕瞕的感冒並非十分嚴重,但既然拿了藥又想佢快d好返,我全部都有餵佢。瞕瞕明顯很累,傍晚7pm多便睡了。這時我還天真的以為佢訓完呢覺翌日就會好返。


點知9pm當我入房打算同佢一齊睡,發現佢四肢冰冷喺度震緊,驚呼99入黎睇下係咪抽筋。99用條暖氈包實佢,抱住叫左十幾聲都唔醒,嚇到我地爭d喊左出黎。。。


當我致電醫生朋友求救之際,瞕瞕突然醒左,仲嘔左一身。原來佢唔係抽筋,而係發燒過程中的寒顫,佢唔係昏睡,而係食左咁多藥眼訓得滯。


當時外邊下著超級大雨,但醫生朋友正在兒科急診輪值,我同老公即刻帶瞕瞕上去俾佢睇下。


醫生朋友為瞕瞕作了仔細的聽診,觸診,排除了腦膜炎,又為他做了尿液檢測,排除了尿道炎。最後她認為瞕瞕是上呼吸道感染,無大礙,叫我如有問題就再聯絡她。


瞕瞕睇過三次醫生,給醫生的感覺就是精神狀態很好,所以他們一致並不擔心。的確,瞕瞕每次使用退燒藥後,他又回復鬼馬本色,圖為他在展示一種有電話功能的針筒。




Day3 2014.08.02 (六)
在塞肛與退燒藥輪流發揮效用下,瞕瞕高燒完(39.5度以上)又退,退完五、六個小時又再燒返。


這一整天我都沒有踏出家門一步,留在家裡專心照顧瞕瞕,同時開始向朋友請教相關經驗。講真,陪病假雖是一種福利,但比返工辛苦得多了,起碼我份工不用輪通宵,但照顧一個生病的小孩哪有分時限。


Day4 2013.08.04 (日)
我見老公星期日放假,而我又只返半日,便決定照常返公司,交瞕瞕給他照顧。


當然,這一天的工作狀態是心在不焉,我非常記掛家裡的瞕瞕。而此時我亦理解到,高燒不退會有以下原因:腦膜炎,尿道炎,流惑,肺炎,川崎症,中耳炎,腺病毒,EBV,白血病。頭兩樣已排除了,但後面戈d呢??尤其是肺炎,表面上可能是沒有甚麼病徵的,聽診也聽不出來,但也有很多case,一照x光片時已很嚴重,甚至在不日後感染敗血症死亡。。。唉,我決定放工立即趕回家,帶瞕瞕到私家醫院,要求自費住院詳細檢查,真的不能掉以輕心。


適逢假日,兒科急診的規模又細,我地等左成兩個鐘先上到房。


一到步,瞕瞕以為好似住酒店咁興奮,笑si我。但。。。被護士拮左手手抽血後,佢開始對這裡的環境產生恐懼和抗拒了,往後幾日都近乎失控地哭鬧。





醫生認為瞕瞕有可能患上流感,取了他的鼻涕作化驗,同時將他隔離開來,即是,我們被upgrade了住單人套房,嘿嘿,因禍得福,老公對這個安排滿意極了。


Day5 2014.08.05 (一)
朝早醫生巡房的時候,告知我們昨天的驗血報告,顯示非流感,也無特殊異常,但這卻使我心裡有更多疑團,究竟係咩事高燒呢?醫生著我們再留小便和大便,也許可以驗出其他病毒。


同時醫生發現佢背脊和肚dum出了很多疹,加上佢稍有退燒跡象,醫生話可能是玫瑰疹。





這就奇怪了,瞕瞕十天前也曾發高燒兩天,也曾出過玫瑰疹啊。難道玫瑰疹可以十天內出兩次的??


後來才知道,之前出的是猩紅熱。兩者比較之下是有不同的:玫瑰疹退燒才出,猩紅熱邊燒邊出;玫瑰疹出在背部-->肚-->臉-->四肢,散開有點像花瓣形,因而得名,猩紅熱的疹更多出在大脾罅,腋窩,頸,一點點紅色有點像登革熱,疹子退後皮膚像砂紙般粗鞋;猩紅熱手指腳趾會甩皮。


可憐的瞕瞕,十天內連環爆發猩紅熱和玫瑰疹,有夠誇張的。


平時公公都會經常問及他的乖孫的近況,得知瞕瞕生病後,他電話來得更勤了。未到中午他更急不待上來探訪,正好我想上廁所,叫他睇住瞕瞕。瞕瞕見我走開,哇一聲哭出來,公公抱起他,問:「你係咪搵媽咪呀?」點知瞕瞕清楚地回答:「係--呀--」令我忍不住回頭望一望佢。因為我也是第一次聽到佢話「係呀」,之前佢就成日跟我地口水尾講「唔係呀」。



瞕瞕不是太enjoy住院生活,而在這幾天,我肯定他真正明白了他自己口中「唔係呀」的意思。他不喜歡吃藥,每次見到針筒,都擰頭大叫「唔係呀」,他不喜歡被巡房醫生檢查,每次見到他們,都攬實我哭叫「唔係呀」,他腳軟無乜力行,每次我想放佢落地練習,都縮起雙腳話「唔係呀」,仲成日扭呢樣扭戈樣,俾呢樣玩具佢話「唔係呀」,俾戈樣玩具佢又話「唔係呀」,每次一燒返上黎,佢覺得唔舒服,就會一邊哭附帶一連串的「唔係呀唔係呀」。



另一樣佢識講又真正明白的意思是「弊啦」,跌左件玩具佢話「弊啦」,瀨左屎又話「弊啦」。其實是嫲嫲的口頭禪,佢聽得多便學左。


病房窗戶的隔音設備做得極好,即使外面行雷閃電,傾盆大雨,但從裡面望出去,只見烏雲密佈,寂靜一片,但這卻又帶來一種與世隔絕的感覺。



毫無預警地,半夜燒到39.9度,要塞肛先退到。


 
Day6 2014.08.06 (二)
燒左咁多日,主任醫生考慮有肺炎的可能,安排我地拍x光。張片是urgent的,很快就有報告,結果也非肺炎。


於是醫生又再安排耳鼻喉專科會診,檢查清楚是否某些部份有發炎。經過瞕瞕一輪激烈的反抗,搞左成個鐘,被發現原來佢左邊耳仔紅晒,至此刻被確診是中耳炎,是由感冒引起的。


我擔心地問醫生會唔會因此影響聽力,醫生話反覆感冒又唔理佢先會,及早發現有適當的治療是不會的。不過就囑咐我地要跟緊d,即使出院也必須回診。


找到病因,在對症下藥後,瞕瞕的燒很快就退了,日間還偶有一兩次的38度幾,但都足以讓關心佢的人安心。


Day7 2014.08.07 (三)
寧靜的一天,瞕瞕無乜點燒,除了爸爸和嫲嫲,也沒有其他人上來探病打擾,我倆一齊好好休息。下午只有一次體溫偏高,37.8度。他的胃口和活動能力逐漸恢復中。


我用手機播d兒歌俾瞕瞕聽,播到「點蟲蟲」時,意外地佢識做「點蟲蟲」的動作,我又無教過佢,推斷應該是托兒所教佢的。所以我好想瞕瞕早日病好,送佢返去學多d野,有阿姨和小朋友陪佢玩很開心。雖然亦有人話咁細個返托容易成日病,但初期無抗體自然會咁,之後會好d呱。


Day8 2014.08.08 (四)
今朝一早醒來,見瞕瞕自己坐喺度,手多多地搞緊張床的按鈕,證明佢就快好返了。




果然,佢一精神少少,見公公上黎探佢,就急不及待拖住佢四圍走,哈哈。





下午醫生巡房宣布明早可以出院咯。


發一發燒,我赫然發現佢出齊了四隻大牙。按照老人家的說法,細路仔出牙就會發燒,然後發燒是很正常的。實情不然,高燒超過五天,必須積極求醫。



回顧這十多天,深感養育一個健康的孩子一點也不容易,我也從中學習到很多寶貴經驗。


18 則留言:

  1. 祝暲暲早日康復,媽媽都要休息返多D呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝艾菲,瞕瞕仲有少少咳,基本無大礙,醫生都話可以出院啦。咳無特效藥,返屋企聞下蒸氣囉^__^

      刪除
    2. 睇見到膽戰心驚呀, 不過好彩己找到原因, 好快葯到病除喇
      細路身陳代謝快, 出院返到屋企食得好啲, 訓得好啲, 好快就長返啲肉肉, 唔好担心

      刪除
    3. 感謝你,蛇仔媽,陪我心靈渡過左咁多日

      刪除
  2. 陰公豬,十幾日真係長呀~好在搵到原因,見到瞕瞕都生猛返,祝瞕瞕快快好,媽媽都辛苦了!
    原來你地有陪病假架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,每年都會有一定quota的陪病假,用晒就無架嘞
      但病一次起碼無左一半既假囉

      刪除
  3. 嘩真係擔心C人呀, 俾我應該喊左無數次.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實真係擔心到喊架,日日胡思亂想,俾蛇仔媽鬧醒左,覺得自己唔可以咁,唯有堅強地照顧bb

      刪除
  4. 噢,你一定好擔心了,好在依家冇事喳 ><""
    希望個個小朋友都健健康康啦 ~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 無事啦,好多人都安慰我,話入托初期係咁架嘞,希望瞕瞕的抵抗力愈來愈好啦

      刪除
  5. 睇到心驚膽跳呀,好彩現在好番!!!
    希望继续返学开心,学多d歌仔!
    發燒完出了牙仔后,有無發現高左添呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀,但唔知係瘦左顯得長高左,定真係發燒發骨節而高了

      刪除
  6. 嘩,燒左咁多日, 真係擔心死媽媽......

    回覆刪除
    回覆
    1. 開頭特別擔心肺炎和川崎病,好在兩樣都唔係

      刪除
  7. 真係嚇死媽媽,好彩現在無事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有咳未斷尾,手尾長啦。。。

      刪除
  8. 睇到你話佢"四肢冰冷喺度震緊", 我都眼濕濕呀, 做人阿媽一定要學識堅強, 我都努力學緊呢!
    By the way 公公抱住果張相我覺得瞕瞕好高呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 發燒之後真係好似高左,俾你發現添:P

      刪除