網頁

2014年8月16日 星期六

捐血中心有野玩

老公突然間話要去捐血,為左表達我對佢的支持,所以陪佢一齊去(我本人不能捐血,因為體重不足100磅),但瞕瞕無人睇住,亦即係要帶埋佢去。 


捐血中心有一個偌大的休息室,內有三文治和鮮奶提供俾捐血者補充體力。正當我餵完瞕瞕食幾塊餅乾,拉著學步的他走來走去,等待時間過去之際,一名工作人員善意地跟我說,其實我們可以使用他們的玩具室設施。


唔講唔知有呢樣野,滑梯韆鞦各式玩具一應俱全,重點是得瞕瞕一個,唔駛迫唔駛爭,佢開心得擦亮了眼睛,興致勃勃地爬來爬去,摸摸這個,又碰碰那個。




最後他將目標鎖定了在一個玩具雪櫃上,他用小手指摳開那一道道的門,取出裡面的小東西(魚、菜、雞、罐頭、飲料等),然後又一件件放回去,砰的一聲把門關上。他不停重複這些動作,自己玩得不亦樂乎。






我見有個玩具洋娃娃,嘗試俾佢抱住,教佢輕輕拍和摸摸bb,培養下他的同理心。睇返瞕瞕同個bb的合照,突然有點感慨,這是仿初生嬰兒大小的,回想起瞕瞕剛出生的時候,被抱在懷裡,都是這麼細小,現在他已長大了許多。。。有點兒不捨得他長大。
 



另一樣他非常感興趣的,是個玩具電話。他能透過這件玩具,充分地發揮他的想像力,模仿力。他認真地按下數字,對著電話呼叫的情境,讓我笑翻了。




覺得現在政府服務有夠貼心的,考慮到捐血過程耗時甚久,為此提供了適當的遊樂設施讓小朋友邊玩邊等,這種溫暖的感覺,我都不知道再說甚麼好了。

9 則留言:

  1. 好多嘢玩喎,好貼心呀!
    唔知香港呢邊有冇呢

    回覆刪除
  2. 捐血中心成個playgroup 場咁,好勁呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鍾意呢d場地,其實。。。最緊要係瞕瞕鍾意

      刪除
  3. 估唔到捐血中心有依个兒童天地,好正呀!
    最like 个雪柜仔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我打俾你d字唔見左,轉頭再留過言俾你^__^

      刪除
    2. 我电郵收到你的留言呢!唔駛唔我幫你放番上去?

      刪除
  4. 嘩~捐血中心又有個兒童天地咁正, 好細心既服務呀, 比d細路等大人捐血都唔悶呀!

    回覆刪除
  5. 嘩..捐血中心都有咁多野玩嘅, 唔知仲以為去左playroom添啵, 哈哈~

    回覆刪除