網頁

2014年8月9日 星期六

順利入托

七月廿一日,是瞕瞕入托的大日子,適逢老公放大假,星期一又剛好是我day off,所以我兩公婆可以親自送瞕瞕去托兒所。


之前一晚我幫瞕瞕執好晒d野放落書包仔,包括一套替換的乾淨衫,外套,3-4片尿片,學習杯,紗巾,還有星星餅零食。




一朝早換好衫,背上書包仔,我先點名,瞕瞕識話「到!」,跟住我同瞕瞕傾計:




今日返托兒所,知唔知呀?
知呀
要聽阿姨話架,知唔知呀?
知呀
同d小朋友一齊玩喎,知唔知呀?
知呀
一陣爸爸媽媽就會黎接你喇,知唔知呀?
知呀
 

我相信瞕瞕明白「知呀」的意思,亦睇得出佢唔抗拒,似乎是一個好預兆。
 

以前我同老公都以為,帶小朋友返托兒所呢,就係趁佢玩緊既時候,偷偷地離去。但在托兒所「給家長的話」中,我們才知道原來不能這樣。我們應該要將孩子交給阿姨,在他面前直接揮手bye-bye,然後掉頭即走,不糾纏,讓他明白離別的意思,慢慢他就會習慣。不辭而別是非常不好的,因為當小孩子回頭找你但找不到,他會感到被欺騙,唔鍾意返托兒所了。


頭一日返托只係試兩個鐘,事實上我地個零鐘就去接返瞕瞕。好乖呀,無喊過。。。真係神奇,阿姨話佢好鍾意玩d玩具,亦對其他同學仔感到好奇。


我一直都諗唔明,點解瞕瞕咁鍾意玩出面的玩具,自己屋企戈d就三分鐘熱度-__-


接住戈幾日,送瞕瞕返托交到阿姨手上時,佢都有扁嘴喊,因為佢開始感受到分離的焦慮,離別對他來說是難受的。




儘管這樣,但阿姨同導師話瞕瞕已經好叻,只有返托時喊一陣(有d真係喊到嘔),在新生中是適應得最好的一個。




因此在試返第三日,阿姨提議俾瞕瞕留低食埋飯先走。托兒所有一份公開的餐單,雖然唔係每一樣野都啱瞕瞕的口味,但我反而想籍此機會讓他嘗試多樣食物,減低他偏食的傾向。




托兒所另有一份活動時間表,等家長可以了解小朋友的每日流程,瞕瞕現正就讀小小班,踏入第六天,阿姨繼續讚佢適應良好,我們便放心俾佢返全日班了。




見到一群小朋友開心地在戶外踩車車,唔知瞕瞕幾時先有份一齊玩呢?


9 則留言:

  1. 呢方面澳門嘅配套做得好過香港好多呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 托兒所既出發點係幾好既,所以競爭亦好大,差唔多10:1

      刪除
  2. 瞕瞕自己拎起成個書包仔, 好有力!
    好羨慕澳門有呢類暫托 (仲要唔貴)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,個書包仔都有d重,因為我後來仲幫佢放左包80片的濕紙巾。咪睇佢細細粒,佢可以單手推開成張網床架-0-

      刪除
  3. 瞕瞕好叻仔!澳門呢方面好過hk好多呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 澳門既托兒所真係搞得幾好既,個個都恨入!

      刪除
  4. 瞕瞕好叻仔呀,第一日冇哭,而且適應又no 1,係好的開始,之後一定順順利利呢 ^^
    個餐單好好味啊,如果我日日有得咁食實開心c..... ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好讚嘆個餐單,自己屋企無法整到咁多元化

      刪除
  5. 好叻叻呀!
    仲有半個月我個女都入學,我都開始驚驚!

    回覆刪除