網頁

2014年8月29日 星期五

超感動的一天,不是幻覺

睇書和睇保健醫生都話,正常bb在一歲至一歲三個月識行。於是在瞕瞕滿一歲後,我天天都盼望著佢識行。可是一天一天地過去了,直至足足一歲三個月,瞕瞕都仲未識,而且連放手企都未得。更令人心急的是,成個五月蛇b群組裡面,基本就剩返瞕瞕一個未識行。。。


回想起來,瞕瞕都要到十個月大先真正識坐,山頂醫生物理治療師講過佢「肌張力低」,所以樣樣都遲,我曾經擔心佢會遲過一歲半deadline都唔識行,咁就唔知點算。


為此,我經常有捉住佢練企。不過瞕瞕都係鍾意爬多d,佢會用力掙脫我,然後九秒九爬走左,我都奈佢唔何。


有時我唯有安慰自己,佢ready好就自然識行,就好似我根本唔識溜冰,你俾對溜冰鞋我,叫我自己行過對面,我一定死都唔肯甩手。如果你迫我,搞到我跌親,驚左,咁我就更加唔會行添。將心比己,其實我都明白瞕瞕既心理。


而又在呢幾日,我發現瞕瞕只需要少少支撐就可以企到,例如伸俾隻手指俾佢。開始時佢只肯在嫲嫲張床上企幾秒,很快地佢進展到肯在地面上企。


我覺得瞕瞕同我一樣,都是極需要被鼓勵,給予他一點勇氣就能跨出第一步的人。於是,我不斷不斷地在佢耳邊說:「唔駛驚架,媽咪會在後面睇住你。我地一二一二。。。」終於,在一歲三個月零十四日的這一天,佢放手自己行了!行左十幾步,仲識轉彎投向我的懷抱。




相信每個父母在自己bb行出第一步的時候,都會非常感動。現在我放低了心中懸著的一塊石,更是感動之上的感動。




9 則留言:

  1. 瞕瞕叻叻,一歲三個月先行唔算遲呀!

    回覆刪除
  2. 每次見你分享既, 都令我好感動架, 你寫出mama 因為子女既快樂~
    有時我地總會好心急, 但其實寶貝好叻叻架, 佢一定會做到:)
    瞕瞕叻仔~

    回覆刪除
  3. 每個小朋友都有自己嘅時間表架, 佢一直觀察, 養精蓄銳等踏出第一步呀!

    回覆刪除
  4. 瞕媽好鄧你開心呀, 我真心都覺得好感動
    瞕瞕同蛇仔明都係5月bb, 兩個發展都差唔多, 你寫嘅嘢, 我真係完全明明白, 感同身受呀, 所以當你傳嚟瞕瞕的短片, 我就好似見到自己個仔行咁感動呀
    呢兩日蛇仔明都有少少進步喇, 希望好快到我分享喜訊啦

    回覆刪除
  5. 好開心呀,依份遲來的感動反而更開心,恭喜c琪 ^^
    瞕瞕都好叻叻,一識行仲識轉彎投向媽咪懷抱添 :)

    回覆刪除