網頁

2016年6月19日 星期日

恐龍初接觸

我有少少內疚,因為呢個星期日係瞕瞕托兒所既畢業旅行,去大陸d農莊玩,但可惜我同老公都要返工。佢返10:00-18:00,我返15:00-22:00,冇可能去到。


為左彌補,我等瞕瞕一訓醒就問佢:「你想去邊度玩呀?今日放假去邊都得。」起碼我有一個上午的時間陪到佢嘛。


佢答:科學館。


噢,其實我本身唔太想去的,出面好熱,路途又遠,去程要轉兩次巴士,回程仲要在一個幾近無遮檔的車站(攝氏33度)等成廿分鐘。。。一想起這些,我便說「你都唔夠高,唔俾入場呀。」


點知瞕瞕很認真地諗左陣:「唔係喎,歐玥晴係全班最矮,佢都可以買飛睇恐龍;我高過佢,即係可以買飛啦。」


我擺明係呃佢架喇,但見佢咁認真地同我解釋,打動左我。


被佢的邏輯打動。


我地9:55就去到,等10:00開門,排隊買飛。買飛戈度已有隻會郁又會叫的恐龍,漿漿已經話驚唔想睇。唔係呱,咁辛苦到你先話唔想睇?!


我無奈地問佢:「咁你唔睇恐龍,想睇乜呀?」


佢話:「想睇黃色小鴨子。」



我沒好氣地答佢:「睇鴨仔都要排隊買飛呀。」事實當然唔駛,它只是一個很普通的擺設。


成功氹掂瞕瞕入恐龍展館後,佢行左幾步又話唔想睇要走。都係既,由於我地早到無乜人,直頭好似包場咁,唔似開幕戈陣人頭湧湧,唔知究竟睇緊人定恐龍,我地相反個感覺就猶如置身在史前時代的荒漠中,恐龍造型比例既逼真又巨大,眼前的暴龍張開血盤大囗,背後又有翼龍拍翼尖叫飛過,以瞕瞕矮細的身型和稚嫩的思維,唔驚至奇。


不過我依然想鼓勵瞕瞕走畢全場,始終咁難得一場來到。於是我同佢講,要走到盡頭那邊才是出口。瞕瞕聽罷,即刻以大逃亡速度,直奔向展館的另一邊出口,逃生。。。諗起仲覺得好好笑,哈哈。





雖然瞕瞕唔想睇恐龍,但科學館仍然有好多野啱佢玩,特別是那個「建築工地」,百玩不厭,臨走時仲戀戀不捨。










4 則留言:

  1. 瞕瞕細細個已經識推理邏輯, 媽媽你蝦佢唔到! HAHA

    回覆刪除
  2. 瞕瞕好犀利,真係呃唔到佢 @@
    科學館個建築地盤好得意呀,仲有衫同帽畀小朋友cosplay咁好

    回覆刪除
    回覆
    1. 套野係堅ga,唔係cosplay咁簡單。陪玩既大人都要著,我就係跟住佢喺地盤度穿插,差d撞穿頭,如果無戴安全頭盔真的不堪設想-__-..

      刪除