網頁

2016年6月23日 星期四

好用的床上桌

我同瞕瞕有睡前閱讀的習慣。從佢bb時只能專注一分鐘,看一頁書;到現在三歲,可以連續看上一個小時也不知厭倦。由於時間逐漸拉長,而佢日益長大的身體又被我環抱在懷中,沈重地壓坐在我的大腿上,我開始感覺到腰酸、背痛、腳痺。


正在此時,朋友跟我分享她淘到的好康物。那是一張可摺疊的小桌子,可以張開放在床上看書,打電腦,甚至飲咖啡。。。就稱它為「床上桌」吧。它取大的可取之處是桌面角度可以自由調較,斜斜地承載住本書,等我地唔駛再做低頭一族,護脊又護眼,而且收納方便,只需要一條罅,就放到,剛好我的床邊就有這麼一條罅,我覺得這個idea十分好,所以馬上淘返張。




我隨心願揀左最順眼,最潔淨的銀灰色,一收到試用就即時後悔了——後悔點解咁早d買啊??我對質量和效果都感到非常滿意:)





對比一下,以前看書多累啊,真的不能長此下去。







還好入手最大的17吋,枱面足夠讓瞕瞕放一本畫冊,再放一盒顏色筆。等時或者做些小手工也可以。




自從擁有左這張床上桌,瞕瞕更喜歡花時間在上面看書,塗鴉,享受寧靜的時光。











6 則留言:

  1. 咁樣響床上面睇書真係好好多,唔洗個頭dup咁低。瞕瞕真係好專注呀,冇買錯 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 用過覺得一流,要唔要考慮買返張?

      刪除
  2. 回覆
    1. 佢只係特別喜歡睇書罷了,其他事情一d都唔乖

      刪除
  3. 可唔可以SHARE LINK? 我都想淘返張呀, 唔該晒

    回覆刪除
    回覆
    1. http://item.taobao.com/item.htm?id=19724349669

      刪除