網頁

2016年6月26日 星期日

瞕瞕的三歲生日

唔知大家對近日全城熱論「贏在射精前」有甚麼看法?bb既出生月份的確係可以計算,實不相瞞,我都係咁樣計劃生瞕瞕出來的。


不過是我的出發點完全不同罷了。


我只是好傻好天真地想瞕瞕同我一齊生日咋。


雖然我老公總是認為「計劃趕不上變化」,但我卻是那種相信「凡事經過計劃總會提高成功機率」的人。


結果如我所願,瞕瞕跟我在同一個月份出世。而今年新舊曆相遇,我同佢更在同一日生日。鼓掌鼓掌。




其實我都很佩服其他媽媽落足全力地幫小朋友搞一個生日會,自問真係無咁既心力,而且我是一個喜歡平淡生活的人,所以幾年來都係一家三口簡單慶祝。


對瞕瞕來說,只要有蠟燭吹,有蛋糕切就已經夠開心。這些「儀式」在佢的角度是非常重要的,其重要程度,比我地想像中還要重要得多。話說生日當天,我地正常地吹蠟燭和切蛋糕,但蛋糕吃不完,第二天再拿出來切左一份俾佢食。點知佢一見到面前那片切好了的蛋糕,突然全身宛如雷擊,接著嚎哭不已。


經過一番了解和慰問,先明白原來佢唔可以接受「無份吹蠟燭和切蛋糕」,所以一切又要undo,我地重新找來蠟燭點上,等佢唱左生日歌,等佢吹熄蠟燭,再等佢切好蛋糕,分配好,破涕為笑。。。終於可以食= ="





某程度上佢都幾執著,但只要佢開心,呢d咁小既事我地都會盡量滿足佢。




三歲的瞕瞕,一個充滿靈氣的小孩子,無條件地愛著自己的父母,有時我都想將時間停留在這一刻。以下分享一件眼淺小事:


瞕瞕曾對我講了一句說話,令我覺得對住佢再辛苦也值得,我願意為佢做任何事情。


佢話:「大個我會照顧你。」


我感到極之愕然,追問了幾次邊個教佢講。佢話自己教自己。


當時的情形是這樣的,佢已在床上碌左一個鐘都未訓著,仲碌醒埋我。


我同佢四目交投,我沒說話。


黑暗中,佢閃亮亮的眼睛看著我,殷切地說:「我讀新學校戈時你要來接我放學喔~」


我當然想,我說我會盡力,只是我也要工作,工作的意義是什麼,是為了我們現在的生活,是為了大家將來的生活。


我講完,仲驚佢會諗唔開。


佢就突然講左句大個會照顧我。


我攬住佢。。。佢好快就甜甜地進入了夢鄕。


我還是忍不住流了幾滴眼淚。


我感動是因為我覺得佢明白事理,因為佢懂得感恩。


無論邊個做佢阿媽佢都有個心去回報,覺得自己好幸運可以做佢媽媽。





8 則留言:

  1. 瞕瞕3歲生日快樂!佢真係好懂事呀,我唸畀我聽到「大個會照顧你」一定開心又感動得到想喊 ^^
    原來生瞕瞕都係有計劃嘅,今年可以「同一日」生日真係好特別呀!

    回覆刪除
  2. 祝瞕瞕生日快樂,身體健康,開心快樂 ^^
    瞕瞕愈大愈靚仔喔︿︿

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知有無變靚仔,但我都覺得佢個樣變化甚大,仔大十八變咁。

      刪除
  3. 生日快樂呀瞕瞕同瞕媽
    瞕瞕真係生性
    但係咪呢個月份生日啲人都係充滿感情, 蛇仔明都有類似嘅嘢, 等我遲啲又分享吓先

    回覆刪除
    回覆
    1. 快d呀等你分享~
      by the way,我仲未解決到在你的blog留言會消失的問題,雖然你見我少留言,但我是經常有去看的。

      刪除
  4. 瞕瞕,瞕媽,生日快樂!
    仔仔好生性呀~好有愛

    回覆刪除
    回覆
    1. 生性只係一時時,有時激到我嬲嬲地,好想塞返佢入個肚度。

      刪除