網頁

2012年7月3日 星期二

如願地報到日文班

之前都想報IFT(旅遊學院)既日語基礎班,因為夠近屋企,但招生名額只有十八個,一早爆左。。。所以今期盡早去報。學校辦公室都未開門,已經有d人0係度排緊隊,原來人地都好有heart呢。


數一數,我排第十一個,心諗一定冇死啦。但點知,排我前面個女仔交表時攞左五份表出黎,佢幫人報埋。


哇,我真係爭少少就報唔到


仲有好在呢個課程納入左政府既"持續進修發展計劃",學費方面是豁免,我只需要俾心機上堂就得嘞~


其實而家報名都要等到十月底先開課,這三個月可以自學下先。iphone係一個好好既學習幫手,我down左個app,記下d五十音發音同寫法。




沒有留言:

張貼留言