網頁

2012年7月5日 星期四

姨甥仔的憤怒鳥items





每次去探峻峻,佢都會將近期擁有的新items show俾我睇。










呢期佢鍾意angry bird,買左好多細細粒既膠擦。但公公話下次唔準再買呢d膠擦仔,因為唔好用的。不過細路仔就係咁,佢覺得靚先最重要。


咁啱我自己買開crocs鞋,所以順便在店家買多對俾佢,問明佢想要既係黑色,便買左呢對,左右腳圖案不一樣的,拼起來是一張色彩繽紛的圖畫。RMB56





雖然我買大左2個碼,但仍然啱著,而且婆婆話小朋友暑假好快長高的,食多d飯便好。峻峻比我想像中更鍾意對鞋,日日都著住。


第二次我買左一件angry bird哈衣俾霖霖RMB42.8,我話:快d睇下,細佬變左憤怒鳥呀!點知峻峻嘟長了小嘴:點解我冇架?!






我答佢你已經有對鞋嘞,佢話其實佢都好鍾意衫架,佢仲話細佬咁細個乜都唔識,著咩都一樣啦。haha,笑死我。


夏令班可以唔駛著校服,好啦送多兩套衫比你,我想你開開心心地返學。


一套藍色,一套灰白色,衫褲都係分開買,我幫佢配襯的。RMB138 in total (以下圖片來自淘寶網)













  • 留言者: 小鳥必必
  • Email: fi_44@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2012-07-07 01:55:29
我現在都已經很少在網寶買東西了﹐一來貴﹐二來質料差﹐現在亦沒有淘點﹐還是在香港買才花算﹐因為我最看重的質料﹐最重要穿在身上要舒服。
[版主回覆09/01/2012 17:34:45]所以我在大陸工商銀行開左個戶口, 方便過數呀. 目前為止我大部份都買到滿意既衫, 只有少數一, 兩次不愉快經驗. 想質料舒服, 記得睇下係咪有標註"純棉", 同埋參考下其他買家既comments :)

沒有留言:

張貼留言