網頁

2012年7月6日 星期五

泰國渡假衫衫












去泰國honeymoon之前,特登在淘寶買左幾件有夏日色彩既衫,諗住影相sharp d。


我最鍾意呢條有點民族風的沙灘裙RMB69。全棉的質料,另外有加長版,不過對於我的身型來講,original size已夠。








由於想集中運費,所以我多數都會在同一間店落單。我仲買左對沙灘拖鞋RMB39同朵雞蛋花RMB9









對鞋不過不失啦,花花寄黎既時候有個金屬盒裝住,包裝得好精緻,人地仲以為我朵花係真架。


以下是我將三樣配件加在一起的造型嘞。間酒店真係好大好靚,可惜只停留了一個短暫的晚上。

























跟住我又在一間叫做"空氣貓"的店,買左一件海風條紋闊身T恤RMB44,和一個休閒背囊RMB99















但我點都唔會推薦呢間野,因為物流勁慢,客服經常不在線,但又唔可以留offline message聯絡佢。擾釀左好耐到而家仲欠我一件衫。


猶幸兩樣野既質量都唔錯。我覺得件T恤有d空白,加條裝飾項鍊會冇咁單調。







我地去呢個果園d生果係任食,第一次見到榴槤樹,我右眼中左無名腫毒。











原先既件仔背心整爛左,而家平平地入過件新的。Bling bling S碼牛仔背心RMB39。但老公唔鍾意bling bling,只係當著上身效果其佳時,佢先至接受,先至讚好。








我同老公係咪好有夫妻相呢?HAHA



















同期在catworld家一次買左好多件夏天衫,揀左一套去旅行。其他下次開post分享啦。

藍色背心RMB28 + 杏色豹紋爵士帽RMB35 + 蕾絲小開衫RMB69
















我最滿意係頂帽呀,件背心有兩粒珠片已甩左了,件開衫又有少少熱。。。













  • 留言者: 柑柑
  • Email: helloiris@yahoo.com
  • 網址:
  • 日期: 2012-07-11 10:09:44
catworld 我同好多朋友都幫襯過, 佢 d 野都 ok 的 ~

沒有留言:

張貼留言